NYC:n täydelliset naiset 8 kausi
Uusin kausi on jo aika pitkällä. Mielipiteitä, ajatuksia?
Uusi laiha nainen vaikuttaa vähän tylsistyneeltä ja huomionhakuiselta.
Kommentit (13)
Tuntuu että nämä on kaikki nykyään ihan pehmeitä päästään! Ainoastaan Dorindalla taitaa olla kaikki muumit laaksossa.
Bethenny? Ihan sekaisin. Luann? Mitä sille on tapahtunut, ihan outo tällä kaudella? Uusi aasialainen? Ihan omituista käytöstä + sitä paskaa avioliittoa on kurja katsoa tv:stä.
Uusi laiha nainen vaikuttaa ihan sympaattiselta, nyt kun sarja on edennyt vähän pidemmälle. Mielenkiinnolla kannattaa seurata hänen ja miehensä keskinäistä suhdetta. Perästä tulee kuulumaan.
Mutta muuten Jules vaikuttaa mukavalta. Ramona yhtä kamala kuin aiemminkin. Bethenny on tosi vaikea ihminen, jaksaa jankata, tarttuu pikkuasioihin jne. Antaisi vain olla, niin elämä olisi rennompaa. Sinänsä varmasti fiksu ihminen, mutta monessa mielessä myös rasittava.
Luann on aivan hullu :D
Minusta taas bethenny on joka kausi mukavampi ja "aidompi". Minulla ei tulisi ikinä ongelmia bethennyn kanssa, koska olen samanlainen suorasukainen ja kestän myös kritiikkiä itsestäni. Ymmärrän toki että hän ei ole ns hienotunteinen. Itsekin yritän siinä kehittyä paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että nämä on kaikki nykyään ihan pehmeitä päästään! Ainoastaan Dorindalla taitaa olla kaikki muumit laaksossa.
Bethenny? Ihan sekaisin. Luann? Mitä sille on tapahtunut, ihan outo tällä kaudella? Uusi aasialainen? Ihan omituista käytöstä + sitä paskaa avioliittoa on kurja katsoa tv:stä.
Luannin lapset ovat muuttaneet pois kotoa ja sitä myötä ilmeisesti Luannin taloudellinen tilanne on muuttunut. Kauhea paniikki löytää uusi rikas aviomies.
En ymmärrä onko Julesin ruuanlaitto-ongelmat aitoja, syömishäiriöön liittyviä vai huomionhakuisia/keksittyjä/esitettyjä. Siis esim se että hän ei muka osaa keittää kahvia miehelleen (ja miksi pitäisi?). Tai keittää teetä? Pitikö niiden olla hauskoja juttuja? Tyyliin "olen suurkaupungin rikas vaimoke ja hihhih en tod osaa kokata, osaan vain shoppailla"
Kai se Julesin osaamattomuus on lähinnä näyttämisen halua. Kun Bethenny ei kehunut heidän lomakotiaan, vaan käski pistää remppamiehiin vauhtia, niin suuttui ja haukkui Been lomatalon pieneksi jne. Mun mielestä siinä miehessä on jotain outoa. John esimerkiksi on ylpeä omasta moukkamaisuudestaan, Julesin miehestä vain lähtee jotain ikäviä viboja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä onko Julesin ruuanlaitto-ongelmat aitoja, syömishäiriöön liittyviä vai huomionhakuisia/keksittyjä/esitettyjä. Siis esim se että hän ei muka osaa keittää kahvia miehelleen (ja miksi pitäisi?). Tai keittää teetä? Pitikö niiden olla hauskoja juttuja? Tyyliin "olen suurkaupungin rikas vaimoke ja hihhih en tod osaa kokata, osaan vain shoppailla"
Ehkä osoittaa sillä tavalla mieltään miehelleen, heillä ei ole ihan suhde tasapainossa.
Näköjään Luann on edelleen sen Tominsa kanssa, (kävin kurkkimassa naisten instagrameja) vaikka on ilmeisesti joku Sonjan vakipano.
Vierailija kirjoitti:
Kai se Julesin osaamattomuus on lähinnä näyttämisen halua. Kun Bethenny ei kehunut heidän lomakotiaan, vaan käski pistää remppamiehiin vauhtia, niin suuttui ja haukkui Been lomatalon pieneksi jne. Mun mielestä siinä miehessä on jotain outoa. John esimerkiksi on ylpeä omasta moukkamaisuudestaan, Julesin miehestä vain lähtee jotain ikäviä viboja.
Sama, jotain kontrolloimista ja/tai henkistä alistamista.
Huhhuh! Tom on ollut Sonjan ja Ramonan kanssa ja tuolla vain yhdessä riitelevät asioista :D
Katsoin Julesin instaa, näyttää kuin olisi uusi mies kuvioissa?
Minne 9-kauden keskustelu katosi?
Sillä laihalla naisella on selvästi tosi iso ongelma ruuan kanssa! Jos joutuu syömään, niin hänestä näkee oikein, että tsemppaa itseään, että saa ruokapalan suuhunsa.