Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinkkuja säälitään?

Vierailija
05.10.2016 |

Kun kerron olevani sinkku, katsotaan minua jotenkin kummeksuen ja tätä asiaa päivitellään ihan ääneen. Asun vieläpä pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki vähintään tietävät toisensa, joten monet ovat tietoisia myös siitä että en ole seurustellut kenenkään kanssa kohta 8 vuoteen, joten tämä vain lisää sitä ihmettelyn määrää. Onko teillä samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko vaihtaa seuraa

Vierailija
2/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä aika paskaa elämää, että en ihmettele.

Ikisinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko vaihtaa seuraa

En siis pyöri näiden ihmisten kanssa aktiivisesti mutta satunnaisesti tavataan ja heti alkaa utelut. Sama koskee muitakin ihmisiä, jopa ihan satunnaiset nettituttavani kyselevät että miksi ihmeessä olen vielä sinkku. Aloittaja

Vierailija
4/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun ihmisille tulee ikää ja elämänkokemusta niin mustavalkoinen ajattelu loppuu.Itse en todellakaan sääli sinkkuja.Tiedän ja uskon että on paljon yksineläviä ihmisiä ihmisiä jotka on onnellisia ja tyytyväisiä ja toisaalta taas onnettomia ihmisiä jotka ovat tyytymättömiä parisuhteissaan.Jotkut ovat yksin parisuhteessa kun toinen huitelee omissa menoissaan.

Vierailija
5/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä välillä säälin ihan itse itseäni!

Mutta ei tollasesta tarvitse välittää jos itse on tyytyväinen. Jos ei ole itse iloinen niin voi vastaanottaa myötätunnon :)

Vierailija
6/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulee että sinkku ei saa seksiä vaikka todellisuudessa saan sitä varmasti enemmän kuin moni naimisissa oleva.

Vierailija
7/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullan, ettei ole muuta elämää kuin perhe-elämää. 8 vuotta selibaattia on joistakin kamalaa. Vanhemmat odottavat lapsenlapsia. Kuinka selviät kodin "miesten töistä". Minne sijoitetaan istumaan esim. häissä? Se on ongelma! Kenen kanssa matkustelet tai vietät vapaa-aikaa? Kuinka saat aikasi kulumaan? Onhan sitä ihmettelyn syytä.

Vierailija
8/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sinkkuja säälittäis? Et tule varmaan aina olemaan sinkku ehkä? Sinkuillehan ollaan kateellisia, koska voivat tehdä mitä tahtovat. Parisuhteessa olevat ovat kahlittuja, joten nauti nyt vaan, kunnes et haluakaan enää olla sinkku!

Vierailija
9/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna olen huomannut sen että minua ei pyydetä mihinkään kekkereihin kun ei ole sitä toista osapuolta,

onko sinkku sitten uhka pariskunnille?

Vierailija
10/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ihminen voi olla onnellinen ilman parisuhteen tuomaa auvoa ja hekumaa......

Vierailija
11/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sinkkuja säälittäis? Et tule varmaan aina olemaan sinkku ehkä? Sinkuillehan ollaan kateellisia, koska voivat tehdä mitä tahtovat. Parisuhteessa olevat ovat kahlittuja, joten nauti nyt vaan, kunnes et haluakaan enää olla sinkku!

Tämä tilanne ei itseäni haittaa pätkääkään, päinvastoin. Nautin sinkkuuden tuomasta vapauden tunteesta, halusin vain kysyä että miksi siihen suhtaudutaan Ikäänkuin se olisi jotenkin huono asia. Aloittaja

Vierailija
12/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ehkä se johtuu siitä, että sinkun joutuu pärjäämään kaikesta odotusarvoisesti yksin, kun taas parisuhteessa elävän oletetaan saavan (mm.) huomiota, tukea ja apua kumppaniltaan. Mutta eihän se tietenkään näin yksinkertaista ole. 

Vierailija
13/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut luulee että sinkku ei saa seksiä vaikka todellisuudessa saan sitä varmasti enemmän kuin moni naimisissa oleva.

Näin varmasti naisilla ja pienellä osalla miehistä.

Ikisinkkumies

Vierailija
14/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmetellään kun joku nainen onkin niin vahva että pärjää jopa taloudellisesti yksin.Ehkä nämä naiset on itse sellasia pikkutyttömäisiä prinsessoita jotka on menny miehen syliin istumaan ja kokevat vasta silloin olevansa turvassa.Onhan se sellaisille pelottava ajatus että naisella on turva itsessään.Siis se itsenäisyys .

Vierailija
15/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna olen huomannut sen että minua ei pyydetä mihinkään kekkereihin kun ei ole sitä toista osapuolta,

onko sinkku sitten uhka pariskunnille?

Olen huomannut ihan saman asian, minua ei kutsuta mihinkään illanviettoihin eikä muihin rientoihin, pariskunnat viettävät aikaa keskenään. Aika outoa että miksi se sinkku nähdään jonain uhkana. Aloittaja

Vierailija
16/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun ihmisille tulee ikää ja elämänkokemusta niin mustavalkoinen ajattelu loppuu.Itse en todellakaan sääli sinkkuja.Tiedän ja uskon että on paljon yksineläviä ihmisiä ihmisiä jotka on onnellisia ja tyytyväisiä ja toisaalta taas onnettomia ihmisiä jotka ovat tyytymättömiä parisuhteissaan.Jotkut ovat yksin parisuhteessa kun toinen huitelee omissa menoissaan.

Minulla on ainakin ajattelu jäykistynyt ja mielipiteet vahvempia kuin nuorena, jolloin en ollut mistään oikein mitään mieltä ja kaikissa asioissa oli kaikki puolet.

Vierailija
17/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan luule noin, ainahan nainen seksiä saa. Vai oletko mies?

Vierailija
18/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen, että minuun suhtaudutaan jotenkin ihaillen.

Tosin olen eronnut pitkästä avioliitosta, kasvattanut lapset, hoitanut mummon siinä sivussa, opiskellut uuden ammatin jne. eron jälkeen, enkä ole ottanut miestä. Alkuun kai ajattelin, että sitten joskus kun olen selvittänyt pääni erontuskasta, haluan miehen elämääni.

Nyt 15v erosta en enää edes osaisi elää jonkun toisen aikuisen kanssa.

Vierailija
19/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuolemasta on neljä vuotta. Jopa anoppi ihmettelee, enkö aio ottaa uutta miestä.

Vierailija
20/29 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset voimafantasiat siellä :D