Miksi toisina aamuina näyttää ihan nätiltä ja toisina suohirviöltä?
Nyt taas nätti-aamu. Iho hehkuu ja meikit näyttää kivoilta. Ihan pieni ehostus riitti. Hiukset ei sojota jokaiseen ilmansuuntaan ja peilistä katsoo ihan nätti tyyppi.
Toisina aamuina taas naama ihan turpea, jokainen karva ja hius sojottaa. Meikki tekee entistä tunkkaisemman näköiseksi.
Muilla samaa?
Kommentit (6)
Joo, mulla on samaa. En ole huomannut oikein minkään auttavan.
Mä huomaan viikkoa ennen menkkojen alkua, että oon ihan kamalan näkönen ja joka paikkaa turvottaa ja mikään ei oo hyvin. Vaikka miehen mielestä näennäisesti mikään ei oo muuttunut. Hvetin hormoonit.
Suola ja alkohlo ainakin turvottaa. Ja jos nukkuu vatsallaan, saattaa saada silmäpussit. Unen määrä ja laatu. Onko tullut juotua vettä tarpeeksi. PMS sekä turvottaa, että aiheuttaa psykologisia vaikutuksi (olen maailman rumin... ) Siinä jotakin syitä.
Myös säätila vaikuttaa minulka.
Jos on kostea keli ja matalapainetta, tukka on järkyttävä lituska, ei kuivu pöyhkeäksi ja latistuu heti.
Ripsetkään ei taivu, sojottavat suorina ja rumentavat silmät.
Korkeapaineella olen huomattavasti nätimpi.
Minulla auttaa syömättömyys. Kun en syö mitään, olen kalpea ja olokin on kevyt.
Joo joskus. Olen huomannut että se vähäsen auttaa jos pesee kasvot illalla ja aamulla vaikkei ne olisi meikatutkaan.
Joskus jos on nukkunut huonosti / ollut yökylässä niin silmät on seuraavana aamuna ihan vetiset ja punaiset.