Mitä mieltä tästä kropasta?
Kommentit (25)
Haluaako moni vielä tommosta vartaloa vai alkaako hoikkuus tulla muotiin? Jostain kuulin.
Kyseisen naisen jalat näyttää tosi lyhyiltä liekkö toi muoto?
Kaktus kirjoitti:
https://www.instagram.com/mpalafox15/
onko hyvä?
kyllä,tuollaista kun pääsisi panemaan edes kerran elämässä.
Erittäin hyvä keho näin miehisestä näkökulmasta tarkasteltuna
Onko siis tällaiset leveät, "läskit" reidet nykyisin ihan ok;
https://www.instagram.com/p/BK2KBocBale/
Itselläni on tuollaiset mutta olen aina peittänyt ne tunikalla/hameella tai löysillä housuilla.
Ihmiskunta on jotenkin sairas,kaikki vain haluaa kuvata itseään.
Lantio vähän leveä ja perse liian iso mun makuun... muuten ihan ok :)
Housuissa ihan ok, mekoissa tosi hyvä. Jännästi housupuvuissa näyttää paljon pyöreämmältä kuin mekoissa. Ja posekuvissa näyttää pyöreämmältä kuin kaupungilla. Onkohan vika omassa korvien välissä?
Upea kroppa! Muuten kyllä tylsä ja geneerinen Instagram-tyrkky.
On, todella hyvä.
Öö, miten joku tuosta läskin saa? :D
Näyttää kyllä hyvältä. Itselläni on treenatut ja muodokkaat reidet ja takapuoli ja muu vartalo myös suht timmissä kunnossa ja olen tyytyväinen itseeni. Kuka tykkää mistäkin, itse taas en laihuutta ihannoi. Terveet elämäntavat, ruokailutottumukset ja riittävä liikunta ovat itselle tärkeitä. Näiden seurauksena muokkautuva kroppa on sitten vaan plussaa.
Tosi nätti ja haluttavannäköinen kaunotar , ihanan naisellinen siis täydellinen , mielestäni
Liikaa rasvaa jaloiss, menisi hetki tottua noin "isona" olemiseen. Muuten ihan ok, mutta en haluaisi samanlaista.
Liian alapainotteinen vartalosta, näyttää tosiaan tuhdilta. Lisäksi joku perus KK-kopiotyrkky eli ei mitään persoonaa.
Ehkä lantiolla vois olla hieman vähemmän rasvaa ja rinnat isommat. Reidet on minusta kivat kun ne on muodokkaat, ei mitkään tikut.
Hyvä kroppa ja miehet varmaan tykkää mutta omaan makuun liian massiiviset jalat ja takapuoli :) Hänellä kaikki rasva ilmeisesti menee just reisiin ja peppuun. Kaunis tyttö on kyllä!
N25
liian läski