Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aapuuva! Sosiaalisten tilanteiden pelko?!?

Tämmönen78
04.10.2016 |

Eli oon 20v mies ja mua on vaivannu 7vuotta joku sydeemi päässä.

Eli ongelma on se kun pelkään että oksennan sellasessa tilanteessa missä ei saa oksentaa, esim. Työpaikalla, kaikissa juhlissa ja erityisen vaikeaa on syöminen. Syöminen ahdistaa todella paljon, koska en vain pysty syömään sillä pelkään että saan paniikkikohtauksen ja mulla se tarkottaa sitä että laatta lentää! Ja se kans hävettää ja vituttaa että ei pysty syömään.

En tajua mikä mua vaivaa, varmaan joku trauma joskus?

Lisäksi en yhtään häpeä itseäni, en pelkää että tulisi mitään tilannetta jossa en pärjäisi, eikä mua kiinnosta mitä muut ajattelee. Eli ei ole mitään sellaistakaan syytä. Enkä pelkää sitä oksentamistakaan, mutta kuitenkin pelkään että oksennan ja vaikeutan sillä elämääni ja joudun kiusalliseen tilanteeseen.

Olen monta kertaa joutunut oksentamaan ja sitten olen vain taistellut tilanteen loppuun, mutta tää vaiva rajottaa elämää aivan älyttömästi, joka päivä joudun miettimään kaikkea turhaa ja stressaamaan. Ja koska joudun stresaamaan niin mulla menee ruokahalut ja laihdun vaikka haluaisin lihota, koska harrastan kuntosalia ja todella masentavaa ku ei pysty syödä eikä kehity, päin vastoin!

Syön lääkkeitäkin tämän takia ja niistä on vain pieni apu. Psykologilla olen monesti käynyt ja ollut pienessä terapiassakin, mutta silti vaiva on ja pysyy

Onkos täällä ketään kenellä olisi samantyyppisiä ongelmia tai oisko kenelläkään mitään vinkkejä, mitkä voisi auttaa? Mitä mun kannattais tehdä?

Kiitos jos joku jotai tähän vastailee, koska alkaa pikku hiljaa huumori loppua!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän