Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

22-vuotias ja tuntuu, että olen jo epäonnistunut elämässä

Vierailija
04.10.2016 |

Näin minusta on tuntunut jo teini-ikäisestä asti. Masennus on seurannut minua kaikki nämä vuodet ja koulutuksenikaan ei ole kovin hääppöinen. Jouduin keskeyttämään lukion mielenterveysongelmien vuoksi ja sain ainoastaan merkonomin opinnot päätökseen juuri kesän alussa. Siitä lähtien olen ollut työtön ja tuntuu etten tule pääsemään työelämään kiinni.
En edes tiedä mitä muuta haluaisin opiskella ja mitkä ovat edes mahdollisuuteni jos nyt jatkaisin opintoja. Kaupan ala ei ole kutsumukseni ja sen valitsin aikoinaan vain sen vuoksi, että jotain oli opiskeltava. Raha-asiat huolettaa ja olen yksinäinen. Minulla ei ole kavereita ja perheenikin asuu toisessa kaupungissa. Itkettää kun en tiedä mitä teen ja miten jatkan tästä.

Miten saisin elämäni hallintaan ja itseni pois tästä toivottomuudesta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään.

Itse olen päälle kolmenkymmenen, ei koulutusta, ei työkokemusta, ei kavereita, ei omaisuutta, ei seurustelukokemusta, ei seksikokemusta, ei ensisuudelmaa, ei mitään.

Teillä on vielä aikaa. Yrittäkää, kokeilkaa, ottakaa riskejä. Ette todellakaan halua olla kymmenen vuoden päästä minun tilanteessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla