St Peters line Pietari!
Uskaltaako buffetissa syödä ilman pelkoa A-hepatiitin saamisesta? (Jos rokotusta ei ole). Millainen hygieniataso on?
Kommentit (12)
En ole siellä buffetissa käynyt, mutta yleisesti ihan siisti laiva oli.
Olen käynyt ja syönyt buffassa. Samanlaista oli kuin Tukholman tai Tallinnan risteilyillä. Ei ongelmia.
Mä en ole kuullut kuin huonoja kokemuksia sekä ruuista että koko laivasta ja asiakaspalvelusta.
Ruokamyrkytyksiä, luteita, tylyä asiakaspalvelua...
Laivan discossa soi venäläinen discomusa.
Kun aina sanotaan, että Venäjällä kannattaa tarkkana olla hygieniatason kanssa (juomavesi yms), niin onko laivalla "Venäjän meininki" buffetissa yms vai voiko luottaa siihen, ettei suurempia ongelmia tule?
Vierailija kirjoitti:
En ole siellä buffetissa käynyt, mutta yleisesti ihan siisti laiva oli.
Jep, siisti on. En ole hygienian asiantuntija, mutta me kävimme buffetissakin, eikä ollut mitään ongelmia tai huomauttamista.
Prototyyppi kirjoitti:
Mä en ole kuullut kuin huonoja kokemuksia sekä ruuista että koko laivasta ja asiakaspalvelusta.
Itse kun olin, niin henkilökunta oli erittäin ystävällistä.
Vierailija kirjoitti:
Laivan discossa soi venäläinen discomusa.
Sehän on vain hyvä asia! :D
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Itse kun olin, niin henkilökunta oli erittäin ystävällistä.
Mulla ei siis omakohtaisia kokemuksia ole mutta ne tuntemani ihmiset jotka ovat laivalla olleet, toivottivat koko varustamon sinne minne aurinko ei paista.
Vierailija kirjoitti:
Kun aina sanotaan, että Venäjällä kannattaa tarkkana olla hygieniatason kanssa (juomavesi yms), niin onko laivalla "Venäjän meininki" buffetissa yms vai voiko luottaa siihen, ettei suurempia ongelmia tule?
Niin siis Venäjällä kannattaa olla vesiputkiveden kanssa tarkkana lähinnä siksi, että ne systeemit on yleensä rakennettu vuosikymmeniä sitten, eikä niitä Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen voitu huoltaa niin kuin alkujaan suunniteltiin. Kyllä nyt uusissa laivoissa tilanne on eri.
Ja kokemuksia saa kertoa:)