Tummat ja paksut kulmakarvat ovat tavaramerkkini!
Minulla on suht paksuhkot (nypin vain hajakarvat) ja mustanruskeaksi värjätyt kulmakarvat (ei nyt sentään ihan yhtä tuuheat ja dramaattiset kuin vaikka Cara Delevingnellä), vaikka hiukseni ovat oman väriset "maantienharmaat". En korosta kulmiani millään kynillä enkä myöskään meikkaa melkein koskaan.
Vältän hiusten värjäystä kemikaalien ja ärsyttävän juurikasvun takia, mutta kulmakarvojen värjäämisestä en pysty luopumaan! Jotain raitoja ajattelin ehkä hiuksiin ottaa.
Jos kulmani ovat päässeet haalistumaan, niin häpeän itseäni. Naamani näyttää mielestäni ihan tylsältä, valjulta ja väsähtäneeltä. Kulmien värjäys piristää ilmettäni heti, tekee salaperäisemmän näköiseksi (mitä ehkä hieman tavoittelenkin) ja vie huomiota pois tummista silmänalusista.
Tuntuu myös että saan pidempiä katseita esim. kaupassa varsinkin miehiltä kun kulmani ovat tummat, en sitten tiedä että miksi. :D
Naispuoliset kaverini ovat hieman ihmetelleet tätä kulmienvärjäämisvimmaani, kun olen tyyliltäni muutoin aika luonnonlapsi.
Mitä mieltä te olette? Ja löytyykö täältä muita kulmien himovärjääjiä? :D
Kommentit (6)
Minun kulmani ovat edelleen lähes mustat ja tuuheat, vaikka niillä on ikää puoli vuosisataa. Värjään ne kuitenkin aivan mustiksi, koska ne sopivat väreihini (minun mielestäni ainakin, ja muiden mielipiteillä ei ole väliä). Kulmakarvani ovat luonnostaan tasaiset ja juuri sellaisen muotoiset, joita noissa "täydelliset kulmakarvat" -jutuissa yritetään saada aikaan kynien ja puuterien avulla.
Harjaan kulmakarvani kirkkaalla kulmageelillä ylös ja ohimoita kohti. Parin vuoden aikana kasvojen toisen puolen karvoista muutama on kuitenkin ruvennut kasvamaan niin pitkäksi, että joudun viikoittain leikkaamaan niistä kärjen pois. Jos en leikkaa, alkaa nopeasti näyttää siltä, että olen liimannut harvan irtoripsinauhan sojottamaan kulmakarvoistani ylöspäin niiden korkeimmalta kohdalta.
Olen värjäyttänyt kulmiani joskus kosmetologilla, mutta kun kerran annoin luvan nyppiä hajakarvat pois, tuloksena oli alapuolelta nypityt ja yläpuolelta leikellyt, ohuet ja hirveän rumat muotiviirut. Onneksi nämä kasvavat niin nopeasti, ettei tarvinnut hävetä kovin pitkään. Nyt näihin ei koske enää kukaan muu kuin minä. :)
Hoitamattoman näköiset luomukulmat ovat tavaramerkkini.
Jätä se sika!