Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: valkovuotoa pyyhkiessä?

Vierailija
04.10.2016 |

Jääkö sinulla koskaan valkovuotoa vessapaperiin kun käyt vessassa ja pyyhit toimenpiteen jälkeen alapään?
Entä onko päivän päätteeksi alushousuissasi tahra valkovuodosta?

Hieman outo kysymys, mutta pohdin vain, että jääkö kellään muulla koskaan vessassa ihan wc-paperiin saakka valkovuotoa vai olenko jotenkin epänormaali.. :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää! Muutenkin tunnen olevani koko ajan ihan märkänä :D

N20

Vierailija
2/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää! Muutenkin tunnen olevani koko ajan ihan märkänä :D

N20

Okei! Huojentavaa kuulla, että muillakin jää :D.

Mulla ei ole "märkää" oloa enkä tarvitse valkovuotoon esim. pikkuhousunsuojia, mutta silti kummastuin välillä, kun valkovuotoa jää paperiin saakka. Tai siis eipä ole tullut kaveriporukassa puhuttua, että mikä tilanne. AV on siinä hyvä, että täällä voi kysyä mitä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, normaalia on. Tai sitten me ollaan epänormaaleja?

Vierailija
4/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, normaalia on. Tai sitten me ollaan epänormaaleja?

Totta - sekin voi olla mahdollisuus (siis epänormaalius). Ehkä AV:n gallup selvittää, mikä on asian laita :).

Vierailija
5/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Samoin pikkarit vaihdan joka päivä koska ovat aivan valkovuototöhnässä. Ällöä ja tunnen myöskin olevani lähes aina märkänä :( N27

Vierailija
6/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kierron vaiheesta.

Vierailija
7/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Samoin pikkarit vaihdan joka päivä koska ovat aivan valkovuototöhnässä. Ällöä ja tunnen myöskin olevani lähes aina märkänä :( N27

Voi harmi, ei ole varmastikaan kiva tunne ollenkaan :(. Ehkä lohduttaa, että et ole asiasi kanssa yksin (kuten osa täällä onkin todennut).

Vierailija
8/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotoa on silloin runsaammin kun ei ole karvoja alapäässä. Näin siis ainakin mulla.

Vierailija
9/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuotoa on silloin runsaammin kun ei ole karvoja alapäässä. Näin siis ainakin mulla.

Mulla taas just toisin päin. Mä oon jo vanha akka, mutta silti vaan kosteutta riittää. Eikä oo mitään tulehduksia tms.

Vierailija
10/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa? Tai ehkä vuoto jää sitten aiemmin aina karvoihin eikä sitä niin huomaa?

Vierailija
11/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jää pyyhkiessä ja housuihin. Inhottavaa on se, että välillä vuotoa oikein hulahtaa ja sit saa miettiä, että alkoiko menkat jo....

Vierailija
12/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Kyllä jää pyyhkiessä ja housuihin. Inhottavaa on se, että välillä vuotoa oikein hulahtaa ja sit saa miettiä, että alkoiko menkat jo....

No, sinullekin totean, että et selvästikään ole asian kanssa yksin! Tsemppiä. :)

Vierailija
13/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää paperiin ja housuun.

Joskus ovulaation aikana kun käy vessassa niin oikein roikkuu limaa alapäästä puoleen väliin pönttöä asti. Sen kun pyyhkäisee niin ai hitto sitä kirkasta kananmunalimaa.. Mutta vain ovulaation aikana tämä.

Vierailija
14/15 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää paperiin ja housuun.

Joskus ovulaation aikana kun käy vessassa niin oikein roikkuu limaa alapäästä puoleen väliin pönttöä asti. Sen kun pyyhkäisee niin ai hitto sitä kirkasta kananmunalimaa.. Mutta vain ovulaation aikana tämä.

Okei!

Kiitos kaikille vastauksista tähän todella hassuun kysymykseen. :) Kuten aiemmin laitoin, niin on kiva, että täällä palstalla voi kysellä mitä vaan :D.

Toki jos vielä on innokkaita vastaajia, niin mielelläni kuulen muiden kokemuksia myös. :)

Vierailija
15/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset