Miehellä liian pieni
Miehelläni on liian pieni, kondomikaan ei pysy enkä ala käyttämään epillereitä
Kommentit (36)
Nykypäivän Achilles, mutta tummat hiukset kirjoitti:
Kai nyt joka mieheltä löytyy about 6 tuumainen eli noin 15 cm kikki täydessä vauhdissa ?
Ei edes puolelta, koska penisten keskipituus suomalaisilla on noin 14cm. Mutta muistakaa että puheissa peniksen pituuteen kuuluu lisätä 30%.
Minä en panis pienimunaista enää toiste. Next!
Jätä se sika!
Vaihtoehtoisesti anna perseeseen, kyllä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla liian väljä
Siksihän se kondomi ei pysy.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt joka mieheltä löytyy about 6 tuumainen eli noin 15 cm kikki täydessä vauhdissa ?
Ei edes puolelta, koska penisten keskipituus suomalaisilla on noin 14cm. Mutta muistakaa että puheissa peniksen pituuteen kuuluu lisätä 30%.
Tätä on kyllä erittäin vaikeaa uskoa todeksi mutta kun noin ponnekkaasti ja vahvasti olet tota mieltä niin on kai pakko sitten uskoa vaikka uskomattomalta kyllä tuntuu.
Siis tämäkö tarkoittaa sitä että se oma about 6 tuumaa /15 cm on tosielämän sankari kuin Troijan supersankari siis minä itse.
Olen kyllä hämmentynyt.
Olen varmaan tavannut vain vääriä naisia ja lopuksi sain nuolen jalkaani ja kuolin.
Ei kai ihan aikuisten oikeasti kenelläkään miehellä voi olla niin pieni ja ohut tappi ettei edes kortsu pysy ?
Vai voiko ?
On aika vaikeaa uskoa todeksi ?Kai nyt joka mieheltä löytyy about 6 tuumainen eli noin 15 cm kikki täydessä vauhdissa ?
Alle 15 cm on maailmanlaajuisesti Afrikkaa lukuunottamatta suuri enemmistö ja yli 15 cm pieni vähemmistö.
Oho hiljaiseksi vetää.
Tällä kertaa tuntuu hyvältä kuulua sitten siihen vähemmistöön vaikka kuulun siihen niukasti mutta kuitenkin.
Mahtaako tämän lajin tutkimustulokset ja tilastot olla kovinkaan luotettavia.
Se 6 tuumaa / 15 cm ei todellakaan ole paljon mutta jos siitä vielä jotain otetaan pois niin ei jää mitään millä rakkautta ja romanssia harrastaa tai sitten täytyy olla jonkin lajin taiteilija
Vierailija kirjoitti:
Samoin kumppaneiden määrään , miehet ainakin ja naiset vähentää -75% kumppaneita
Sentti levossa ja tanassa kaksisenttiä 🐍 rakastellaan missä vaan
Lisää pizzaa ja kebabia niin loputkin häviää
Niin, koolla on väliä, mutta omalle koolleen ei voi yhtään mitään. Joka jampalta löytyy juuri sen kokoinen, kun on sattunut saamaan. Jos se koko on syy jättää seksi kokonaan väliin, niin sitten ei ole mitään tehtävissä.