Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksi suhteeseen? Onko pyyntöni naurettava?

Vierailija
04.10.2016 |

Facebookissa törmäsin mieheen jonka kanssa oltiin puoli tuttuja vuosia sitten viestiteltiin aikamme ja kummallakin olisi kiinnostusta seksi suhteeseen pyysin miestä kahville jonnekin julkiselle paikalle miehen oli määrä tulla tapaamaan minua mutta nyt ilmeisesti olettaa viestien perusteella heti saavansa seksiä vaikka haluaisin ensin käydä kahvilla ja edes hieman tutustua.. onko älytöntä sanoa suoraan miehelle että en pysty kylmiltään hyppäämään sänkyyn

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite jätän tuon sanomisten siihen vaiheeseen, kun ollaan riisuttu ja mies ohjaa juuri kalua sisääni. Sit vain totean, et sori mut mä en kertakaikkiaan voi nyt ja puen vaatteet takaisin ylleni. Tietenkin kohteliaana naisena tarjoan tämän jälkeen miehelle kahvia.

Mielestäni tämä on hyvä tapa saada selville miehen varustuksen koko. Toisaalta tämä on myös luonnetesti miehelle.

Vierailija
2/8 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sanat väli merkit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tarkoitus saada seksi suhteeseen vai alkaa seksisuhteeseen - vai kenties kysyä, missä vaiheessa lisätään seksi seksisuhteeseen?

Vierailija
4/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimi Tero?

Vierailija
5/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista ettei seksiä ole heti ensitapaamisella. Seksi tulee suhteeseen mukaan juuri silloin kun molemmat ovat siihen valmiita. Kyllä asiasta voidaan keskustella ja sanoa asia suoraan.

M65

Vierailija
6/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdys sanat väli merkit

Niin. Juuri tuo överiksi vedetty kirjoitustaidottomuus kuuluu monen aloittelevan trollin ongelmiin. Yrittävät sillä tuoda aitouden tuntua mutta eivät osaa säännöstella vaan liioittelevat raskaasti.

Joten -2/5.

Vierailija
7/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä aina pannut eka treffeillä, ei siinä mitään kummallista ole.

t. pervo-kake

Vierailija
8/8 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tälläsiä ämmiä on Varsinais-Suomi täynnä.

Masku/turku/Lemu/Velkua täynnä.. Säälittäviä kotona kumottava YH tatuoituna akkoja.. Ja iskevät varattuja miehiä..