Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19vuotiaana lapsi??

Vierailija
04.10.2016 |

Olen saanut hiljattain tietää, että mulla on sairaus mikä vaikuttaa mahdollisesti jo lähivuosina mun hedelmällisyyteen. Eli lähivuosina saatan jäädä lapsettomaksi.
Olen seurustellut 16vuotiaasta saakka saman miehen kanssa. Ikäeromme siis 5vuotta jos se jotain nyt kiinnostaa. Sekä lapsesta olemme haaveilleet ja suunnitelleet. Ajankohta tosin oli suunnitelmissa toinen.
Onko teidän mielestä meidän viisasta yrittää lasta jo nyt vaikka olenkin nuori. Vai vaihtoehtoisesti jäädä lapsettomaksi suosiolla.
Olemme siis työssäkäyviä ja asumme yhdessä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää ehdottomasti! Itsekkin sain ensimmäisen 19-vuotiaana.

Vierailija
2/8 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun (tai teidän) tulee miettiä, mitä ITSE haluatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat biologisia lapsia, teette ne vielä kun voitte. Ei ole olemassa oikeaa hetkeä tehdä niitä lapsia. Aina voisi olla parempi työ, koti tai rahatilanne. Ainiin, sulle ainoa oikea hetki on nyt kun vielä voit!

Vierailija
4/8 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä välttämättä lapsettomaksi jää, aina voi adoptoida. 

Vierailija
5/8 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun (tai teidän) tulee miettiä, mitä ITSE haluatte.

Ehkä kannattaa miettiä asiaa myös sen lapsen kannalta, hän kun on tässä se jolta ei mitään kysytä. 

Vierailija
6/8 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haluaisimme kovasti. Kysyisin vain onko muilla kokemuksia nuorina vanhempina olemisesta. Koen myös, että yhteiskunta luokittelee nuoret vanhemmat automaattisesti huonoiksi ja vastuuttomiksi. Ja se miten raadollisesti nuoria äitejä kohdellaan niin en haluaisi itse kokea sitä.

Ystäväni oli teiniäiti ja sai kuulla olessaan raskaana ihan vieraalta naiselta olevansa vastuuton teini, joka ei osaa pitää haarojaan kiinni tai käyttää ehkäisyä. Vaikka asia nyt ei ollutkaan näin mustavalkoinen.

AP

Vierailija
7/8 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kuitenkin rohkasuista. Tiedän, että katuisin jos en nyt yrittäisi. Toki rahatilanne voisi olla parempi mutta käymme sentään molemmat töissä emmekä kodittomiakaan ole. Kaikki perusedellytykset ovat kunnossa. En vain tiedä yhtäkään pariskuntaa jotka oisivat suunnitelleet jo tässä iässä perheenlisäystä tosissaan ja vakavasti harkiten. Adoptio toki on vaihtoehto myöhemmin mutta biologosia lapsia haluaisin jos mahdollista.

Ap

Vierailija
8/8 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 19 vuotiaana. Hyvin pärjättiin ja nyt oon onnellinen mummu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme