Peruukki miehellä? Mitä mieltä?
Eli olen 20 vuotias hiukset lähes kokonaan menettänyt. Hiustenlähtö on ollut seurausta teinivuosien akrobatiatanssin takia mikä on pikkuhiljaa rasittanut hiukseni siten että ne eivät enään kasva. Tästä minulla ei ollut silloin mitään ymmärrystä että tällainen voisi olla seuraus. Varmaankin siksi että tällainen on myös erittäin harvinaista tanssin harrastajien keskuudessa.
Hiustensiirtokaan ei ole mahdollista enää näin pahassa tilanteessa,lääkkeet eivät auta sillä lääkärien mukaan tämä on pysyvää ja höyläkalju ei olisi oikein vaihtoehto ruman päänmuodon takia ja nahkani palaakin erittäin helposti kesäisin. Kalju ei muutenkaan sopisi minulle näin ulkonäöllisesti sillä olen kasvoiltani kuulemma aika ruma ja tosi lyhytkin vielä :(
Jäljelle jääkin sitten se peruukki ja siitä haluaisin nyt kuulla etenkin naisten mielipiteitä ja käyttökokemuksia sekä miehiltä että naisilta. Haluaisin kuitenkin vielä tapailla naisia nuorempana ja joskus löytää ihan parisuhteenkin. En ole muutenkaan ollut naisten silmissä viehättävän näköinen täten seurustelusuhteiden puute on aiheuttanut minulle ihan masennusta ja nyt tämä kaljuuntuminen saanut minulle aikaan ihan vakavan sellaisen :( Toivottavasti saisin edes jotain vastauksia
Kommentit (37)
Unohda peruukit. Naurettavia miehellä. Katsoo Mauri Pekkarisen kuvaa. Siinä on esimerkki, miten idioottimaisen näköinen mies on peruukki päässä.
Naurettavaa persehomoilua. Ole oma itsesi ja käy parturilla, joka kertoo sinulle sopivan kaljun looking.
- Kaljuuntuva mies, joka saa vitusti pillua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että olet lyhyt ja ruma. Siinä ei kuule peruukki juurikaan pelasta kokonaisuutta. Muista että rumat on aina muotia.
T. Ruma kaljuMutta jos ajatellaan että hiuksilla olisin kelvannut vaikka 5% naisista niin nyt en kelpaa tuskin kenellekkään. Vähäinenkin toivo parempi kuin ei mikään ja antaa enemmän mielenrauhaa.
Ap
Sinä ajattelet ihan hevonpaskaa. Ne on vittu hiuksia vaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko että sanomasi rumuus tai päänmuoto olisi sellainen turn offi kuin peruukki. En usko että naiset viehättyvät peruukista yhtään. Mahdollisesti jopa päinvastoin.
Vedä suosiolla kaljuksi ja unohda tukka. Kannataisi hurmata naisia tanssitaidoillasi. Mene jollekin salsakoululle parisalsaan/bachataan niin siellä voit tehdä vaikutuksen tyttöihin jos kerran koordinaatiota jo löytyy. Miehistä on monesti pula noilla tunneilla.
Miesopeilla on monesti noilla tunneilla joku piraattihuivi päässä, laita sinäkin jos aluksi tuntuu epävarmalle.
Itselläni on muuten ollut kalju kohta päässä ja kampaaja sanoi että ei kasva hius siihen enää. Kyllä kasvoi.
Olen odottanut hiuksiani jo puoltoista vuotta :(( Olisin niin halunnut jatkaa tuota tanssia mutta katkeroiduin ja lopetin juuri tuon hiuksien suojelun takia vaikka mielestäni hyvä siinä olinkin . Paritanssikin on kiinnostanut mutta tuo pituuteni juurikin siinä ongelmana :(
Ei lyhyys ole mikään ongelma paritanssissa, päin vastoin helpompi tanssia suht saman pituisen parin kanssa kuin tosi pitkän.
Mitä hiuksiin tulee, monet naiset tykkää kaljuista miehistä ja joku pään muoto nyt on ihan yks hailee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että sanomasi rumuus tai päänmuoto olisi sellainen turn offi kuin peruukki. En usko että naiset viehättyvät peruukista yhtään. Mahdollisesti jopa päinvastoin.
Vedä suosiolla kaljuksi ja unohda tukka. Kannataisi hurmata naisia tanssitaidoillasi. Mene jollekin salsakoululle parisalsaan/bachataan niin siellä voit tehdä vaikutuksen tyttöihin jos kerran koordinaatiota jo löytyy. Miehistä on monesti pula noilla tunneilla.
Miesopeilla on monesti noilla tunneilla joku piraattihuivi päässä, laita sinäkin jos aluksi tuntuu epävarmalle.
Itselläni on muuten ollut kalju kohta päässä ja kampaaja sanoi että ei kasva hius siihen enää. Kyllä kasvoi.
Olen odottanut hiuksiani jo puoltoista vuotta :(( Olisin niin halunnut jatkaa tuota tanssia mutta katkeroiduin ja lopetin juuri tuon hiuksien suojelun takia vaikka mielestäni hyvä siinä olinkin . Paritanssikin on kiinnostanut mutta tuo pituuteni juurikin siinä ongelmana :(
Jotkut miespuoliset tanssiopetkin saattavat olla tosi lyhyitä. Mars tanssimaan!
Onkohan Maurikin tanssinut Breakdancee? Aika hurja ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näin ihan spontaanisti sanoisin peruukille ei. Näyttävät yleensä auton alle jääneeltä oravalta, eli ainakin laatuun on ehdottomasti satsattava jos todella peruukkia aikoo käyttää.
Ehkä niitä on niinkin hyviä, ettei eroa oikeisiin hiuksiin huomaa...
Mutta oletko ajatellut sitä hetkeä, kun peruukki on esim. uuden kumppanin edessä otettava pois?
Muuten ihan henk.koht. preferenssinä voin mainita että kaljupäät ovat usein myös seksikkäitä:)No en nyt sitä tarkoita että salailisin ystäviltäni tai naisystävältä peruukkia mutta haluaisin vain näyttää viehättävämmältä. Vai oliko kyseessä siitä että se olisi jotenkin liian kova turn off käyttää peruukkia?
Peruukki olisi nimenomaan turn off. Kalju ei. En usko, että yksikään mies näyttäisi viehättävämmältä peruukissa.
Paljon viehättävämpää on se, jos mies on se mikä on eikä yritä vippaskonsteilla olla jotain muuta.
Luulen, ettei naisia häiritse sinun kaljusi läheskään niin paljon kuin sinua. Enemmän häiritsee epävarmuus ja takertuminen sinänsä ei-tärkeään asiaan - vaikka se sinulle tietysti onkin tärkeä, muille se on luultavasti täysin merkityksetön seikka.
Ole rohkeasti kuka olet :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näin ihan spontaanisti sanoisin peruukille ei. Näyttävät yleensä auton alle jääneeltä oravalta, eli ainakin laatuun on ehdottomasti satsattava jos todella peruukkia aikoo käyttää.
Ehkä niitä on niinkin hyviä, ettei eroa oikeisiin hiuksiin huomaa...
Mutta oletko ajatellut sitä hetkeä, kun peruukki on esim. uuden kumppanin edessä otettava pois?
Muuten ihan henk.koht. preferenssinä voin mainita että kaljupäät ovat usein myös seksikkäitä:)No en nyt sitä tarkoita että salailisin ystäviltäni tai naisystävältä peruukkia mutta haluaisin vain näyttää viehättävämmältä. Vai oliko kyseessä siitä että se olisi jotenkin liian kova turn off käyttää peruukkia?
Peruukki olisi nimenomaan turn off. Kalju ei. En usko, että yksikään mies näyttäisi viehättävämmältä peruukissa.
Paljon viehättävämpää on se, jos mies on se mikä on eikä yritä vippaskonsteilla olla jotain muuta.
Luulen, ettei naisia häiritse sinun kaljusi läheskään niin paljon kuin sinua. Enemmän häiritsee epävarmuus ja takertuminen sinänsä ei-tärkeään asiaan - vaikka se sinulle tietysti onkin tärkeä, muille se on luultavasti täysin merkityksetön seikka.
Ole rohkeasti kuka olet :)
Kyllä se nyt vain häiritsee naisia. Yksikin jätti minut nuorempana juuri hiuksieni takia. :( Silloin tämä vaiva alkoi vasta ilmentymään.
Peruukki miehellä ei ole sen pahempi kuin peruukki naisella. Harkitsisin kuitenkin vielä sitä kaljua. Se, että pääsi on "ruman mallinen" tai olet "aika ruma" ei välttämättä ole totta ja miehen kuuluukin monen naisen mielestä olla vähän "rosoinen" ollakseen kiinnostava.
Itse vetäisin ihan kaljun, suojaisin sen kesäisin aurinkosuojalla ja nostaisin nenän kohti taivasta ja olisin pari kuukautta kalju, lyhyt, helkutin itsevarma nuorimies. Voit aina hommata sen peruukin myöhemminkin, jos haluat.
Jos haluat jotain erikoista, laita pään alueelle jokin tatuointi. Mutta mieti tarkkaan millainen ja minne, ettei ole mauton. Vaikka jokin takaraivolla oleva voisi olla aika kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että olet lyhyt ja ruma. Siinä ei kuule peruukki juurikaan pelasta kokonaisuutta. Muista että rumat on aina muotia.
T. Ruma kaljuMutta jos ajatellaan että hiuksilla olisin kelvannut vaikka 5% naisista niin nyt en kelpaa tuskin kenellekkään. Vähäinenkin toivo parempi kuin ei mikään ja antaa enemmän mielenrauhaa.
Ap
Hyvällä itsetunnolla kelpaat ainakin 15 prosentille ;) Olet aika armoton itseäsi kohtaan. Kyllä sä kelpaat. Ja muuten, ne hilseet voi hoitaa pois. Jos päänahassa on hilsettä, finnejä yms niin ne kyllä saa kuntoon lääkärin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tanssi aiheuttaa kaljuutta? Ootko pyörinyt päälläs lattialla, niin että päänahka on kuoleentunut?
Capoiera ja Breakdance. Itse harrastin Breakdancea nuorempana pitkään ja liikkeet sisälsivät juuri pään pyörimistä lattialla. Käytin kyllä päähinettä usein kun harrastin.
Ap
Mä olen melko varma, että näitä lajeja harrastaneella miehellä on aika mainion näköinen kroppa. Unohda se pää ja hiukset ja jatka harrastamista.
Kyllä kalju on parempi kuin peruukki miehellä.
Hei taas, eilen aiheesta puhuttiin toisessa ketjussa.
Itseäni ei haittaa kaljuus. En oikeastaan katso miehessä hiuksia sen tarkemmin. Ymmärrän toki että jos päänahka on ihan vereslihalla jonkin sairauden takia niin se saattaa pelästyttää jotkut pois. Mutta ei kannata lannistua.
Peruukki on ihan hyvä väline jos kokee tarvitsevansa. Kunhan siihen panostaa sen verran ettei lopputulos näytä yhtä silmiinpistävältä kuin Pekkarinen tai Trump. Itsekin olen joskus käyttänyt asusteena saavuttaakseni tietyn värin tai hiustyypin. Aluksi voi tuntua oudolta, mutta niihin tottuu, ja käyttömukavuudenkin nimissä kannattaa panostaa laatuun.
25v nainen kirjoitti:
Hei taas, eilen aiheesta puhuttiin toisessa ketjussa.
Itseäni ei haittaa kaljuus. En oikeastaan katso miehessä hiuksia sen tarkemmin. Ymmärrän toki että jos päänahka on ihan vereslihalla jonkin sairauden takia niin se saattaa pelästyttää jotkut pois. Mutta ei kannata lannistua.
Peruukki on ihan hyvä väline jos kokee tarvitsevansa. Kunhan siihen panostaa sen verran ettei lopputulos näytä yhtä silmiinpistävältä kuin Pekkarinen tai Trump. Itsekin olen joskus käyttänyt asusteena saavuttaakseni tietyn värin tai hiustyypin. Aluksi voi tuntua oudolta, mutta niihin tottuu, ja käyttömukavuudenkin nimissä kannattaa panostaa laatuun.
Trumpilla ei kyllä ole peruukkia. Mutta olet oikeassa että laadukkaitakin peruukkeja löytyy mutta niiden pitäminen on vissiinkin aika kallista touhua.
Ap