Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa jatkanko laihduttamista

Vierailija
04.10.2016 |

Sanokaa te kannattaako mun jatkaa laihduttamista vai ei.

Kun laihdutan mulla on paha olla ja tulee sydämentykytyksiä ja muita ongelmia, mutta sit kun pääsen tavoitteeseen musta vois tulla tosi onnellinen.

Silloin kun en laihduta paino ahdistaa tosi paljon,mutta oon onnellisempi ja ilosempi ja jaksan tehdä kaikkea.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpäs se. Ei kukaan laihtunut ole pitkään onnellinen uuteen "minäänsä". Suurin osa epäonnistuu. Etsi mieluummin tasapaino elämääsi, olit sitten lihava, laiha tai normaalipainoinen.

Vierailija
2/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutat varmaan jollain tosi paskalla ja epäterveellisellä tavalla, jos on paha olla ja rytmihäiriöitä. Lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että yrität laihtua väärällä tavalla. Laihduta terveellisesti, niin on hyvä olo ja koko  ajan se hyvä olo vain lisääntyy.

T. -35 kg

Vierailija
4/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että yrität laihtua väärällä tavalla. Laihduta terveellisesti, niin on hyvä olo ja koko  ajan se hyvä olo vain lisääntyy.

T. -35 kg

Lisään vielä, että älä kuvittele, että pelkkä laihtuminen tekisi sinut automaattisesti onnelliseksi. Onnellisuus on paljon muutakin.

Vierailija
5/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha olla kun laihduttaa, sydämentykytystä?? Kulta, sä teet joitan pahasti väärin...

Vierailija
6/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat laihdutuksen jos et ole vaarallisesti ylipainoinen

Vierailija
7/7 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violet kirjoitti:

Lahuus tekee onbelkiseksi, jatkat tietenkin laihdurtamista!!!

Siltä vaikuttaa ... not.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän