Ohimenevä yliseksuaalisuus
Onko teillä käsitystä, mistä voisi johtua ohimenevä yliseksuaalisuus? Itselläni oli männäkesänä noin reilun viikon kestävä jakso, jolloin ajattelin seksiä aivan tauotta. Katselin ihan jokaista vastaantulevaa miestä sillä silmällä ja rukoilin mieheltäni seksiä ihan joka paikassa. Olin myös fyysisesti valmis ihan koko ajan.
Sitten se meni ohi, eikä ole tullut takaisin. Mistä ihmeestä voi johtua? Olen muutenkin aika seksuaalinen henkilö, mutta toi oli aivan överiä.
Kommentit (7)
Joo, oli sekin, mutta tuo oli kyllä siltikin ihan liioiteltua ja kestikin aika kauan. Ei ole koskaan ennen ollut tuollaista.
ap
Mulla yliseksuaalisuus on merkki kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Hypovaiheessa seksi koko ajan mielessä, niin paljon että alkaa jo itteäkin ärsyttää. Lääkityksellä pysyy kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yliseksuaalisuus on merkki kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Hypovaiheessa seksi koko ajan mielessä, niin paljon että alkaa jo itteäkin ärsyttää. Lääkityksellä pysyy kurissa.
Joo no kun tätä itsekin aloin vähän miettiä. Olen nyt sitten tosi alamaissa. Mietin että pitäisikö hankkiutua jonnekin lääkäriin, että voisiko olla tuota kaksisuuntaista mielialahäiriötä esimerkiksi. Miten se sitten diagnosoidaan?
Oikeastaan en haluaisi ainakaan tuota diagnoosia, kun se kuulemma on voimakkaasti periytyvä. JOs mulla ei ole diagnoosia, voin ainakin leikkiä, että mulla ei ole sitä, eikä sen tarvitse periytyä lapsille...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo no kun tätä itsekin aloin vähän miettiä. Olen nyt sitten tosi alamaissa. Mietin että pitäisikö hankkiutua jonnekin lääkäriin, että voisiko olla tuota kaksisuuntaista mielialahäiriötä esimerkiksi. Miten se sitten diagnosoidaan?
Oikeastaan en haluaisi ainakaan tuota diagnoosia, kun se kuulemma on voimakkaasti periytyvä. JOs mulla ei ole diagnoosia, voin ainakin leikkiä, että mulla ei ole sitä, eikä sen tarvitse periytyä lapsille...
ap
Mulla kaksisuuntaisuus on tosi lievää. Itse asiassa lääkäri ei oo ihan varma onko se just sitä vai jotain muuta. Masennuspainotteista se mulla kuitenkin on. Masennun, sitten ihan "yhtäkkiä" olen kunnossa ja virtaa riittää. On siis hypomaniaa, ei maniaa. En sekoile älyttömästi enkä pilaa elämääni, haaskaa rahojani ja tee syrjähyppyjä. Lääkityksellä pysyn "normaalina". Luultavasti tämä puhkesi synnytyksenjälkeisessä masennuksessa vuosia sitten. Oon oppinut oikeastaan elään tän kanssa niin etten enää edes mieti koko asiaa. Suurin homma oli myöntää itelle että tarvin lääkkeet enkä jätä niitä pois kun tulee hyvä jakso. Syön kiltisti lääkkeet ja näyttelen sujuvasti normaalia. :)
Olen miettinyt, että onko mulla kaksisuuntainen, kun olen tällainen yliseksuaalinen ihminen ja välllä saan kausia, jolloin ajattelen seksiä todellakin 24/7 ja haluaisin panna joka toista vastaan tulevaa naista. Masturboin silloin myös monesti päivässä. Normaalisti masturboin sen kerran-kaksi päivässä. Masennuskausia minulla ei oikeastaan ole paitsi syksyllä kaamosmasennus.
Ovisaika. Nyt vanhempana puolet kuukaudesta käy ihan kuumana.