Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani hoikalla naisella lihomisarpia reisissä?

Vierailija
04.10.2016 |

Päästiin vihdoin petipuuhiin ja pakko myöntää että tunnelma vähän läsähti kun näin hänen sisäreisissä "raskausarpia". Eivät ne välttämättä niin huomattavia olleet että pistäisin suhteen poikki mutta vähän pisti mietityttämään että onkohan ollut kovinkin pullea nuorempana. Vai Voiko hoikalla naisella muuten vain olla tuollaisia raskausarpia?

M25

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosiässä raskausarpia tulee tosi monelle painosta riippumatta.

Vierailija
2/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et tiedä oliko hänellä lihomisarpia reisissä vai ei? Vai miksi otsikossa on kysymysmerkki?

Pistä suhde poikki, ihan hänen takiaan. Tämän takia en itse voisi kuvitellakaan olevani kokemattoman miehen kanssa, heillä kun ei ole aavistustakaan miltä photoshoppaamaton nainen näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on ollut aikaisemmin hirveä kuvottava läski. Sinun on pakko jättää hänet heti. Eikä mitään selityksiä että nainen on nyt ihana ja kuin juuri sinulle tarkoitettu. Välit. Poikki. Heti.

Vierailija
4/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mulle tuli lantioon ja reisiin raskausarpia murrosiässä vaikka olin alipainoinen.

Vierailija
5/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olin hiljattain petipuuhissa miehen kanssa, jolla oli selässä raskausarpia. Tiedän, että on ollut aina hoikka. Ja ne arvet olivat minusta vain hiton hyvännäköisiä.

Vierailija
6/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota...Kuullut olen, että nuoruudessa kun kasvaa nopsaan ja iho/kudos ei ehdi mukaan niin tulisi noita arpia siitä syystä.

Vierailija
7/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mikä mies :D suhde poikki vaan

Vierailija
8/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan murrosiässä niitä voi tulla vaikka kuinka hoikalle. Muistaakseni minullekin ilmestyi mutta ne hävisivät aikuisena vähitellen.

Vierailija
9/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ala-asteella melkoisen tukeva, mutta yläasteella syömishäiriöinen, todella laiha. Silti mulle tuli yläasteella raskausarpia reisiin kun venähdin pituutta niin äkkiä.

Ei sillä että sillä olisi jotain merkitystä. Toivottavasti katkaiset välit tuohon naiseen mahdollisimman pian, hän ansaitsee parempaan kuin kaltaisesi idiootin.

Vierailija
10/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reidet ja pylly täynnä noita, ihan haaleita enää, vaikka bmi on korkeimmillaan ollut 19. Tulivat joskus 11-12-vuotiaana kun lantio ilmestyi.

Vierailija
11/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko ikäni ollut alipainoinen. Nyt 166cm ja 48kg. Painavimmillani ollut 50kg. Raskausarpia sisäreisissä. Iho venyy muunkin kuin lihomisen myötä.

Vierailija
12/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, niitä on sulla itselläsikin siellä ällökarvojen seassa. Mutta ole kiltti, laita se nainen kiertoon, jotta löytää vähän tasokkaamman miehen itselleen.

Vierailija
13/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tutustuisit venymisarpien syntyyn hieman paremmin.

Tiesitkö, että aika monella miehelläkin on raskausarpia selässä/jaloissa ihan vain siksi, että ovat kasvaneet pituutta nopeasti. Sama juttu naisilla, ei liity läskeys mitenkään.

Vierailija
14/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on ohut iho, joten arpia tulee helpommin.

Vierailija
15/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvetonta ihmistä ei olekaan.

Vierailija
16/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
17/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. Mitä väliä silläkään jos olisi ollut "pullea" nuorempana?

Vierailija
18/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne reisiin tulevat on yleensä ihan hemmetin vaaleita ja ohuita? (Ovat tulleet murkkuna). Oletko hieman pinnallinen?

Vierailija
19/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon koko ikäni ollut alipainoinen. Nyt 166cm ja 48kg. Painavimmillani ollut 50kg. Raskausarpia sisäreisissä. Iho venyy muunkin kuin lihomisen myötä.

Kyllä tossa on 47,9 kiloa liikaa! Laihikselle heti!

Vierailija
20/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja... Minullekkin tuli teininä sisäreisiin raskausarpia ja olin alipainoinen ja tosi hoikka. Siinä ne on edelleen ja nykyään painan 57kg. Että se ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi läski tai on ollut läski. Ja mitähän merkitystä sillä olisi, vaikka nainen olisi ollutkin läski joskus ja laihduttanut? Se kertoisi vaan että sisua ja päättäväisyyttä löytyy, mikä ei ole lainkaan huono asia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi