Tapailemallani hoikalla naisella lihomisarpia reisissä?
Päästiin vihdoin petipuuhiin ja pakko myöntää että tunnelma vähän läsähti kun näin hänen sisäreisissä "raskausarpia". Eivät ne välttämättä niin huomattavia olleet että pistäisin suhteen poikki mutta vähän pisti mietityttämään että onkohan ollut kovinkin pullea nuorempana. Vai Voiko hoikalla naisella muuten vain olla tuollaisia raskausarpia?
M25
Kommentit (30)
Siis et tiedä oliko hänellä lihomisarpia reisissä vai ei? Vai miksi otsikossa on kysymysmerkki?
Pistä suhde poikki, ihan hänen takiaan. Tämän takia en itse voisi kuvitellakaan olevani kokemattoman miehen kanssa, heillä kun ei ole aavistustakaan miltä photoshoppaamaton nainen näyttää.
Kyllä, on ollut aikaisemmin hirveä kuvottava läski. Sinun on pakko jättää hänet heti. Eikä mitään selityksiä että nainen on nyt ihana ja kuin juuri sinulle tarkoitettu. Välit. Poikki. Heti.
Jep. Mulle tuli lantioon ja reisiin raskausarpia murrosiässä vaikka olin alipainoinen.
Minä taas olin hiljattain petipuuhissa miehen kanssa, jolla oli selässä raskausarpia. Tiedän, että on ollut aina hoikka. Ja ne arvet olivat minusta vain hiton hyvännäköisiä.
No tuota...Kuullut olen, että nuoruudessa kun kasvaa nopsaan ja iho/kudos ei ehdi mukaan niin tulisi noita arpia siitä syystä.
Voi että mikä mies :D suhde poikki vaan
Nimenomaan murrosiässä niitä voi tulla vaikka kuinka hoikalle. Muistaakseni minullekin ilmestyi mutta ne hävisivät aikuisena vähitellen.
Olin ala-asteella melkoisen tukeva, mutta yläasteella syömishäiriöinen, todella laiha. Silti mulle tuli yläasteella raskausarpia reisiin kun venähdin pituutta niin äkkiä.
Ei sillä että sillä olisi jotain merkitystä. Toivottavasti katkaiset välit tuohon naiseen mahdollisimman pian, hän ansaitsee parempaan kuin kaltaisesi idiootin.
Mulla on reidet ja pylly täynnä noita, ihan haaleita enää, vaikka bmi on korkeimmillaan ollut 19. Tulivat joskus 11-12-vuotiaana kun lantio ilmestyi.
Oon koko ikäni ollut alipainoinen. Nyt 166cm ja 48kg. Painavimmillani ollut 50kg. Raskausarpia sisäreisissä. Iho venyy muunkin kuin lihomisen myötä.
Kuule, niitä on sulla itselläsikin siellä ällökarvojen seassa. Mutta ole kiltti, laita se nainen kiertoon, jotta löytää vähän tasokkaamman miehen itselleen.
Jospa tutustuisit venymisarpien syntyyn hieman paremmin.
Tiesitkö, että aika monella miehelläkin on raskausarpia selässä/jaloissa ihan vain siksi, että ovat kasvaneet pituutta nopeasti. Sama juttu naisilla, ei liity läskeys mitenkään.
Naisilla on ohut iho, joten arpia tulee helpommin.
Öö.. Mitä väliä silläkään jos olisi ollut "pullea" nuorempana?
Ne reisiin tulevat on yleensä ihan hemmetin vaaleita ja ohuita? (Ovat tulleet murkkuna). Oletko hieman pinnallinen?
Vierailija kirjoitti:
Oon koko ikäni ollut alipainoinen. Nyt 166cm ja 48kg. Painavimmillani ollut 50kg. Raskausarpia sisäreisissä. Iho venyy muunkin kuin lihomisen myötä.
Kyllä tossa on 47,9 kiloa liikaa! Laihikselle heti!
Voi luoja... Minullekkin tuli teininä sisäreisiin raskausarpia ja olin alipainoinen ja tosi hoikka. Siinä ne on edelleen ja nykyään painan 57kg. Että se ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi läski tai on ollut läski. Ja mitähän merkitystä sillä olisi, vaikka nainen olisi ollutkin läski joskus ja laihduttanut? Se kertoisi vaan että sisua ja päättäväisyyttä löytyy, mikä ei ole lainkaan huono asia
Murrosiässä raskausarpia tulee tosi monelle painosta riippumatta.