Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani hoikalla naisella lihomisarpia reisissä?

Vierailija
04.10.2016 |

Päästiin vihdoin petipuuhiin ja pakko myöntää että tunnelma vähän läsähti kun näin hänen sisäreisissä "raskausarpia". Eivät ne välttämättä niin huomattavia olleet että pistäisin suhteen poikki mutta vähän pisti mietityttämään että onkohan ollut kovinkin pullea nuorempana. Vai Voiko hoikalla naisella muuten vain olla tuollaisia raskausarpia?

M25

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö.. Mitä väliä silläkään jos olisi ollut "pullea" nuorempana?

Ei sinänsä mitään, mutta tuollaiset nuorena "pulleat" kasvavat jostain kumman syystä aikuisina "pulleiksi" papin aamenen jälkeen.

Vierailija
22/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvetonta ihmistä ei olekaan.

Onpas... esim. minä. 

Jotain pikkukolhuja on elämän varrella ollut, mutta ei niistä arpia ole jäänyt. Kolme raskautta ja lapset, ei siitäkään. 

Eli älä puhu vastoin parempaa tietoutta. 

Arvotonta ihmistä ei ehkä ole, mutta meitä arvettomia löytyy varmasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lässähti tunnelma kun tajusin miten pieni muna miehellä oli. Elämä on.

Olenkohan se tapaamasi nainen?

Vierailija
24/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvetonta ihmistä ei olekaan.

Onpas... esim. minä. 

Jotain pikkukolhuja on elämän varrella ollut, mutta ei niistä arpia ole jäänyt. Kolme raskautta ja lapset, ei siitäkään. 

Eli älä puhu vastoin parempaa tietoutta. 

Arvotonta ihmistä ei ehkä ole, mutta meitä arvettomia löytyy varmasti. 

Onneksi olkoon, sinulla ei ole näkyviä arpia. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö arpikudosta kehossasi olisi. Saattaa tulla ikääntyessä paremmin esiin.

Vierailija
25/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan arvettoman naisen löytämiselle. Oletkos muuten katsonut ettei itselläsi ole ns. raskausarpia?

Itse olen koko ikäni ollut hoikka, mutta murrosiän kasvupyrähdyksistä jäi arpia reisiin ja kylkiin. Kun taas raskaus jätti jälkeensä vain sentin mittaisen arven alavatsaan.

Vierailija
26/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos keskustelusta! Teki hyvää kuulla, että muillakin on arpia. Minullekin tuli teininä ja luulin, että minussa on jtn vikaa, olin liian lihava tms., koska vanhempani aina arvostelivat painoani ja ulkonäköäni. Ei minullakaan ylipainoa ole koskaan ollut, mutta kuitenkin. Tämä teki hyvää. Raskausarpia ei muuten sen jälkeen ole tullutkaan, raskauksista tai muuten, tämä nyt vaikkapa ap:lle tiedoksi. Tosiaan olen monilla miehillä nähnyt samanlaisia ja paljon isompiakin arpia kuin omani.

Vierailija
27/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lässähti tunnelma kun tajusin miten pieni muna miehellä oli. Elämä on.

Olenkohan se tapaamasi nainen?

Sittenhän se ap:n " tunnelman lässähtäminen" ei ollut mikään menetys, vaikka onhan se kiusallista, kun kaksi pettynyttä ihmistä yrittää esittää kiihkeää.

Vierailija
28/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. Mitä väliä silläkään jos olisi ollut "pullea" nuorempana?

Ei sinänsä mitään, mutta tuollaiset nuorena "pulleat" kasvavat jostain kumman syystä aikuisina "pulleiksi" papin aamenen jälkeen.

Enpä oikein usko :D

Tuskin tuttavuutesi kanssasi silti naimisiin menisikään, älä huoli :)

Vierailija
29/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nainen niin nainen saa etsiä itselleen fiksumman kumppanin.

Vierailija
30/30 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikille palvelus ja jätä se nainen. Kerro oikein syykin niin hän tajuaa samantien mikä idiootti olet. Tee se heti, takaan että kaikista tulee onnellisempia! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi