Tapailemallani hoikalla naisella lihomisarpia reisissä?
Päästiin vihdoin petipuuhiin ja pakko myöntää että tunnelma vähän läsähti kun näin hänen sisäreisissä "raskausarpia". Eivät ne välttämättä niin huomattavia olleet että pistäisin suhteen poikki mutta vähän pisti mietityttämään että onkohan ollut kovinkin pullea nuorempana. Vai Voiko hoikalla naisella muuten vain olla tuollaisia raskausarpia?
M25
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Arvetonta ihmistä ei olekaan.
Onpas... esim. minä.
Jotain pikkukolhuja on elämän varrella ollut, mutta ei niistä arpia ole jäänyt. Kolme raskautta ja lapset, ei siitäkään.
Eli älä puhu vastoin parempaa tietoutta.
Arvotonta ihmistä ei ehkä ole, mutta meitä arvettomia löytyy varmasti.
Mulla lässähti tunnelma kun tajusin miten pieni muna miehellä oli. Elämä on.
Olenkohan se tapaamasi nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvetonta ihmistä ei olekaan.
Onpas... esim. minä.
Jotain pikkukolhuja on elämän varrella ollut, mutta ei niistä arpia ole jäänyt. Kolme raskautta ja lapset, ei siitäkään.
Eli älä puhu vastoin parempaa tietoutta.
Arvotonta ihmistä ei ehkä ole, mutta meitä arvettomia löytyy varmasti.
Onneksi olkoon, sinulla ei ole näkyviä arpia. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö arpikudosta kehossasi olisi. Saattaa tulla ikääntyessä paremmin esiin.
Onnea vaan arvettoman naisen löytämiselle. Oletkos muuten katsonut ettei itselläsi ole ns. raskausarpia?
Itse olen koko ikäni ollut hoikka, mutta murrosiän kasvupyrähdyksistä jäi arpia reisiin ja kylkiin. Kun taas raskaus jätti jälkeensä vain sentin mittaisen arven alavatsaan.
Kiitos keskustelusta! Teki hyvää kuulla, että muillakin on arpia. Minullekin tuli teininä ja luulin, että minussa on jtn vikaa, olin liian lihava tms., koska vanhempani aina arvostelivat painoani ja ulkonäköäni. Ei minullakaan ylipainoa ole koskaan ollut, mutta kuitenkin. Tämä teki hyvää. Raskausarpia ei muuten sen jälkeen ole tullutkaan, raskauksista tai muuten, tämä nyt vaikkapa ap:lle tiedoksi. Tosiaan olen monilla miehillä nähnyt samanlaisia ja paljon isompiakin arpia kuin omani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lässähti tunnelma kun tajusin miten pieni muna miehellä oli. Elämä on.
Olenkohan se tapaamasi nainen?
Sittenhän se ap:n " tunnelman lässähtäminen" ei ollut mikään menetys, vaikka onhan se kiusallista, kun kaksi pettynyttä ihmistä yrittää esittää kiihkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö.. Mitä väliä silläkään jos olisi ollut "pullea" nuorempana?
Ei sinänsä mitään, mutta tuollaiset nuorena "pulleat" kasvavat jostain kumman syystä aikuisina "pulleiksi" papin aamenen jälkeen.
Enpä oikein usko :D
Tuskin tuttavuutesi kanssasi silti naimisiin menisikään, älä huoli :)
Jätä se nainen niin nainen saa etsiä itselleen fiksumman kumppanin.
Tee kaikille palvelus ja jätä se nainen. Kerro oikein syykin niin hän tajuaa samantien mikä idiootti olet. Tee se heti, takaan että kaikista tulee onnellisempia! :)
Ei sinänsä mitään, mutta tuollaiset nuorena "pulleat" kasvavat jostain kumman syystä aikuisina "pulleiksi" papin aamenen jälkeen.