Miten aiotte juhlistaa Halloweenia?
Itse kaiverran kurpitsan, teen kurpitsapiirasta sekä järjestän omille lapsille ja perheelle juhlat naamiaisineen. Kodin koristelen tunnelmaan sopivin valoin ja koristein jo pari viikkoa etukäteen. Syksyssä on parasta ruskan väriloisto ja ...Halloween! :)
Kommentit (13)
Harry Potter -teemabileillä.
T. melkein kolmekymppinen, jolle Halloween on ollut olennainen osa syksyä alle kouluikäisestä.
Laitamme jotain hyvää ruokaa ja katsomme Nightmare Before Christmasin ja Corpse Briden.
9v laittanee teemaan sopivia ilmapalloja ja koristeita, kulkee koko kuukauden kotona noitapuvussaan. Lokakuussa servetit ja kynttilälyhdyt on Halloweenaiheisia/-värisiä.
Muuten sitten jotain popparia ja limpparia tms normi viikonlopusta poikkeavaa herkkua, usein olen hakenut Naantalin aurinkoisesta aiheeseen sopivat leivokset.
Meillä lapset pukeutuvat naamiaisasuihin ja sitten menemme yhdessä ilahduttamaan naapureita karkkipyynnöillä.
Kekrit-Samhain juhlat meillä, mutta sanon Halloweeniksi kun nykyväki ei noita muita nimiä tunne. Syödään, naidaan, muistellaan kuolleita ja tehdään taikoja.
Teen pari pelottavaa kurpitsalyhtyä ulos. Koristelen talon, teen " kummituskarkkipusseja" omille ja naapuruston tenaville. Pidän pienet kummituskemut lapsille. Kokkaan hyvää ruokaa. Illalla katson yksin jonkun kauhuleffan. Olen pieni Halloween fani ja ikää 32 v.
Mielestäni kyseessä on rahastusmeininki täällä, mutta onhan se ihan naperoille kiva askartelun aihe ja jotain väriä elämään.
En mitenkään, ei ole suomalainen juhla
Teen pihatielle barrikadin etteivät ympäristön mukulat pääse häiriköimään meitä ja kotieläimiä ovikellon pimputuksella ja vaimennan ovikellonkin varmuuden vuoksi. Mä niin inhoan näitä ovikellonsoittelujuhlapäiviä.
Älkää tulko naamiaisuisine lapsinenne meidän pihaan tai kaadan pussillisen napalminalleja niiden koreihin. Pliis.
Kaikki juhlat pitäisi lakkauttaa Suomesta ja estää uusien maahantulo. Täällä on jo liian iloista, lapset menevät pilalle.
En mitenkään. Jenkkien hömpötystä yritetään saada suomeen rahastuksen toivossa.