Lauta ja kaunis nainen vai ruma ja muodokas?
Kommentit (17)
Kauniissa naisessa pitää olla muotoja.
Vierailija kirjoitti:
Muodokas ei ole mulle ruma.
M39
Tarkoitinkin että naama on ruma mutta kaunis muodokas vartalo..
Minulle kaunis ja lauta, koska laiha, lauta vartalo on kaunis. Eli valitsisin naisen jolla on kauniit kasvot JA kaunis vartalo. :D
Kauneudella ja hoikkuudella pääsee helpommalla. Kuitenkin 90 % ajasta on vaatteet päällä, joilla voi korostaa kauneutta eikä muodottomuus näy.
Jos on ruma naama ei montaa kiinnosta miltä se vartalo näyttää.
Av-muodokas vai oikeasti muodokas? Sadan kilon keijukaista ei pelasta edes kauniit kasvot
Miten nainen voi olla kaunis, jos vartalo on poikamainen? Kasvoilta kaunis on vain kasvoilta kaunis, naisvartalon pitää näyttää naisvartalolta ollakseen kaunis.
Stereotyypille tiedoksi, onhan niitä muodokkaita kauniita ja rumia lattoja.
Vartalon kuvaus laihasta lihavaan:
Muodoton - muodokas - muodoton
Kyllä molemmat kelpaa jos on kiva ihminen mutta tykkään enemmän kauniista ja hoikista.
Vierailija kirjoitti:
Miten nainen voi olla kaunis, jos vartalo on poikamainen? Kasvoilta kaunis on vain kasvoilta kaunis, naisvartalon pitää näyttää naisvartalolta ollakseen kaunis.
Tarkoitan siis "ollakseen ideaalisen kaunis". En tarkoita, että kaikki siitä poikkeava olisi rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on homouteen taipuvainen?
Laudasta saa helpommin muodokkaan, esim perseen saa ihan treenaamalla ahkerasti. Ruma naama puolestaan vaatii enemmän kirurgin veistä kun laudalle voi asentaa pelkät rinnat. Ja jos oikeasti helvetin ruma naama, ja se tarttee paljon sitä veistä, niin lopputulos on varmasti hirveä leikkauksista huolimatta :D
Vierailija kirjoitti:
Minulle kaunis ja lauta, koska laiha, lauta vartalo on kaunis. Eli valitsisin naisen jolla on kauniit kasvot JA kaunis vartalo. :D
jos olisit mies, unohtui kai mainita :D
Muodokas ei ole mulle ruma.
M39