Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAAGAlle apteekintestistä

06.03.2006 |

En sitten malttanut aamuun odottaa...

Kyllä se mulla se viivan paikka oli sitten ihan kunnon plussa kun nyt illalla testasin sitten uudella testillä(Early Detector) niin ihan selkeä viiva siihen nytten tuli ja vieläpä punainen!

Eli onnea sinullekin ja toivottavasti sinunkin viiva vahvistuu... =)

on tässä vähän epätodellinen olo ja ihan sekaisin vieläkin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin tehdä testin aamulla, mutta näin sekavia unia kaikenmaailman testeistä ja nousin neljän jälkeen aamuyöllä testailemaan ;D Ja plussaa näytti!! (Enkä sitten olekaan nukkunut sen jälkeen... huoh)

Testi oli siis se Acon ja viiva oli sitä varmistusviivaa haaleampi. En tiedä onko sillä merkitystä? Alan olemaan aika viivanviilaaja tässä asiassa =/ Pitäisi vaan tajuta, että viiva kun viiva... ja RASKAANA OLLAAN MOLEMMAT!!

Minulla on hypersekava kierto ja itse arvioin, että olis RV 5 meneillään. Ajattelin malttaa mieleni ja ensi tai seuraavalla viikolla ottaa yhteyttä neuvolaan. Kaikenlaistahan voipi vielä sattua.

Mies on ainoa joka tietää, enkä haluaisi kertoa muille vilä pitkään aikaan. Mutta mä luulen, että haukansilmä-äitini näkee heti mistä on kysymys ja valehtelemaan en lähde.

Palataan!!

Vierailija
2/4 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no mä tein illalla sen plussan ja en minä kyllä nukkunut kun muutaman tunnin. sellasessa horteessa olin ja ajattelin kaikkee koko yön.Mutta en olisi kyllä voinut aamuun odottaa kun testi odotti pöydällä...

minulla salailuun vaikuttaa nyt se että isillä sen vaimolla on heppoja ja minä yleensä ratsastan muutaman kerran viikossa. Nyt pitäisi keksiä valheita miksi en tule ratsastamaan..ehkä ne arvaa heti. ja äitille haluisin kertoo mut en tiedä uskaltaako vielä...

Mulla kans 5 viikko meneillään viimeisen menkat tuli 3. helmikuuta.

eli laskettu aika olisi 10. marraskuuta...Millonkas sulla???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja oli mullakin hieman vaaleampi viiva siihen toiseen verrattuna , mutta kyllä se punainen kuitenkin oli...eikä vaan viivan paikka.!!!

no nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin meillä molemmilla!!!

masuliimaa ja tarrasukkia!!!!!

Vierailija
4/4 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun viimeiset kuukautiset tais alkaa 21.1. Olivat " vain" 14 vrk pituiset, eli luulenpa että ovis tapahtui aika kierron loppumetreillä. Siksi en osaa arvioida laskettua aikaa... Joskus marraskuussa todennäköisesti. Jospa sit ekassa ultrassa varmistuu.

Tunnustanko.... kävin Henkkamaukalla katsomassa mammafarkkuja =D Höperö minä!

Saaga