Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma luonnollinen hiusväri

hiusväri
03.10.2016 |

Moi! Onko kellään kokemusta oman hiusvärin takaskasvattamisesta tai sit et ootko värjänny värjätyt hiukset suurinpiirtein oman luonnollisen tukan värisiksi, niin että prosessi kun kasvatat omaa luonnollista väriä takas ei pilkottais niin pahasti silmän juurikasvun takia? Osaatteko suositella mitään hiusväriä joka olis mahollisimman lähellä tätä väriä? eli aika perus vaaleamaantienharmaa!

http://www.herinterest.com/wp-content/uploads/2014/03/Top_100_Long_Laye…

kiitos vastauksista !!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, hitsi kun en muista hiusvärin merkkiä ja numeroa ... sorry

Vierailija
2/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suoraan kasvattanut  omaa väriä. Liukuvärjäys auttaa siinä niin raja ei ole kovin selkeä. Nyt tosin päädyin hennaamaan hiuksia 3 vuoden värjäämättömyyden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suunnilleen tuon värinen tukka. Lopputulos varmaan riippuu sun nykyisestä väristä, mutta mä värjään Lorealin Prodigyllä, sävy on muistaakseni 8.15.

Vierailija
4/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin kasvattamaan omaa hiusväriäni takaisin raitojen avulla, mutta raidattomat osat kasvoivat harmaina. :(

Päätin lopettaa rahan kantamisen kampaajalle ja etsiä juuri omien hiusteni värisen markettivärin ja löysinkin: L'Oreal Prodigy 7.0, joka vastaa tuossa kuvassa olevaa väriä tosi hyvin. Tuo sävy on onnistuneimpia löytöjäni koskaan. Harmaat katosivat kertaheitolla ja väri on juuri sama kuin valokuvissani aikoinaan. Toivottavasti noin onnistuneen luonnollisen värin valmistamista ei lopeteta ihan heti.

Vierailija
5/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä astelin kampaajalle ja ilmoitin haluavani kasvattaa oman värin takaisin. Kampaaja sekoitti tyvikasvun perusteella värin, jonka levitti latvoihin ja voìla, hiukseni olivat kauttaaltaan oman väriset :) Juurikasvua ei enää tullut, koska kampaaja onnistui sekoittamaan juuri oikeanlaisen sävyn.

Vierailija
6/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla värjäsi kampaaja hieman juurikasvua vaaleammaksi (koska aurinko vaalentaa omaa) vuosia sitten. Nyt on fleda kasvanut niin paljon, että värjätty osa on jo kauan sitten leikattu latvasta pois. Oli mahtava fiilis päästä värjäyskierteestä.