Viimeisen kuukauden ajan kauppojen hälytinportit on piipanneet aina, kun menen ulos tai sisään
Mistä ihmeestä voi johtua? En ole löytänyt tavaroistani mitään, mistä tuo voisi yksiselitteisesti johtua. Ärsyttävää ja tosi noloa!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä voi johtua? En ole löytänyt tavaroistani mitään, mistä tuo voisi yksiselitteisesti johtua. Ärsyttävää ja tosi noloa!
Oisko sulla RFID-tai aktivoitunut jossain vaatteessa uudelleen? Mulle kävi taannoin niin että Haloselta ostamastani nahkatakista ei kassalla poistettus sitä RFID-tarraa missä oli oli EAN-koodi ja se jostain syystä aktivoitui ja portit kilisivät mennessäni sisään muihin kauppoihin. Sitten älysin tsekata povitaskun ja se tarra löytyi sieltä.Tsekkaa vaatteitesi taskut sen tarralapun varalta.
Mulla piippaa aina kun menen Biltemaan. Missään muussa kaupassa ei hälytystä tule.
Jos ostaa verkosta tavaraa, kannattaa kyylätä niin hyvin kuin pystyy. Mulla piippasi takki, joka ylläni menin merkin omaan liikkeeseen Helsingissä. Onneks niillä ei ollut sitä mallia myynnissä, siksi sen netistä ostinkin.
Mulla kans olis jossain laukussa joskus vuorin sisällä sellainen hälytin. Leikkasin laukun vuorin auki heti yhdessä liikkeessä, kun asia paljastui :D Eipä enää laukku piippaillut.