Minkälainen on kiltin miehen tyypillinen puoliso?
Kommentit (9)
Arvelisin että sellainen nainen joka on saanut tarpeekseen henkisesti/fyysisesti väkivaltaisesta jännämiehestä.
Tuntuu siltä että naisen pitää ensin saada kokea se huono että voi arvostaa hyvää. Jostain syystä nainen ei ikinä voi heti ensin valita sitä hyvää..
Ylipainoinen ja miestään pompottava.
Kaikki naiset ei kilttejä huoli. Pitää olla jännämies. Olisiko kilteillä miehillä vähän nössöt kumppanit? En tiedä, kun en itse ole saanut ketään. t. kiltti mies
Minun mieheni on kiltti, ja sen lisäksi älykäs, huumorintajuinen, huomioonottava, luotettava, ja omaan silmääni myös komea. Itse olen tavallinen suomalainen nainen, joka arvostan juuri tuollaisia ominaisuuksia, ja pyrin itsekin olemaan samanlainen. Mielestäni se on vahvuuden ja kypsyyden merkki, että pystyy kohtelemaan kanssaihmisiä ystävällisesti, ts. olemaan kiltti.
Pitäis taas määritellä se tämän ketjun "kilttimies" ensin. On monenlaista käsitystä täällä palstallakin.
Tavallinen, mukava kilttimies pariutuu minun mielestä sellaisten kilttien naisten kanssa, jotka ovat vähän kuin enkeleitä luonteeltaan. Ei nyt mitään virheettömiä, mutta hyvää tarkoittavia ja leipovatkin hyvin (terveisiä veljen vaimolle ;) ).
Sitten nämä miehet, jotka esittävät kilttimiestä, jotka ovatkin oikeasti aika ikäviä, huonoitsetuntoisia ja kakeria, tuntuvat haluavan naisen joka on jatkuvasti tyytymätön ja jonka kanssa kilttimies voi leikkiä tätä "tule lähelle-mene pois" -leikkiä.
Jännänainen. Hänen tossun alla kilttimiehen on hyvä olla.