13 ja kyllä, olen ehkä raskaana
Kaksiviikkoa sitten harrastettiin seksiä poikaystävänkaa, eikä ajatus raskaudesta ollu mielessäkään, oli neljäs yhdyntä ja käytettiin kortsua mikä sit petti, tiesin kyl jo ennestää raskaudenoireita ja yhdynnäst jäi ain pelko et ehkäsy pettää, poikaystävällä kans ikää 13 ja molemmat seiskalla. Mul on tosi hyvä fiilis jotenki että oon onnellinen enkä voi uskoo tuleeko musta äiti, vaikka itekki oon lapsi ja peruskoulu käymät, mut se tuntuu siltä et oltais valmiita.. Ja raskaudenoireita oli se ku menkat piti alkaa melkee heti seuraavan päivän ja jäi tulemat, sit alko pahoinvoiti,, outo huimaus ja vatsakivut. vanhemmat otti aluks tän asian vakavasti ja ihmeissään mut nyt ne on alkanu hyväksyy tän ja varas mulle neuvolaan ajan. Poikaystävä oli kans sitä mieltä että hyväksyy asian ja oli tosi onnellinen, meil ei oo mitään pelkoi siitä ettei lapselle ois varaa mihinkää tai ruokkimiseen, vanhemmat ostaa kaikki tarvittavat mun lapselle, ja nimettömänä sit pistin tän tänne ettei ketää tunnista... mua nyt mietityttää senettä mitä täs loppujen lopuks käy, päädynkö aborttiin tai synnytänkö lapsen, en todellakaan laita adoptioon, ja abortti tuntus nii väärältä ja kivuliaalta, laskettu aika on joskus toukokuus tai kesäkuus, ja mitä mulle voi tapahtuu synnytyksen jälkeen, oon lukenu raskaudest ja tiiän kyllä miten täs käy, miltä synnytys tuntuu näin nuorelta? ja tiiän yhen toisenki ku sai 13 vuotiaana lapsen :) nii ja kolme testiä on tehty, ensimmäinen negatiivi, toinen pos. ja viimine kans positiivinen