kerro syöpäkasvaimestasi?
Löysin rinnastani aika pinnallisen, pienen herneen kokoisen, suht kovan patin. Ihan kuin joku olisi laittanut jotain ylimääräistä pari senttiä ihon alle, niin selkeästi se tuntuu erilaiselta.... mutta mitään tietoa hyvä/pahalaatuisuudesta ei vielä ole, saattaa olla fibroadenooma.
Ilmeisesti alustassaan kiinni olevat on useimmin syöpää.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli yksi kananmunan kokoinen patti käsivarteen yhden päivän aikana. Lääkäri määräsi ultran ja totesivat, että pitäisi olla hyvänlaatuinen. Määräsi silti vielä magneetin varmistukseksi ja suositteli leikkausta. Kävi kuitenkin välissä ilmi, että olen raskaana ja siksi magneettitutkimus siirrettiin eteenpäin. Voiko se sittenkin olla pahanlaatuinen vai miksi haluavat magneettikuvata, jos ultralla piti nähdä, ettei ole vaarallinen?
kyllä se siis ultrattiin heti ja siinä näytti olevan harmiton, mut se magneetti on vielä tekemättä. Ihmetyttää vain, miksi se halutaan, jos ultran perusteella pystyivät sanoon, ettei ole vaaraa?
Entä onko jollain kokemusta tuollaisista ykskaks tyhjästä tulevista pateista? Mulla oli aiemminkin yks, mut pienempi. Sekin oli hyvänlaatuinen, mut osa kudoksesta oli kuoliossa. Nyt kesän aikana on tullut pari herneen kokoista pientä pattia kyynärvarsiin eikä ne ole hävinneet mihinkään. Välillä niitä ei tunne ja välillä tuntuvat selkeämmin.
Oothan infonnut lääkäreitäsi noista uusista?
en mä vielä ole. Välillä luulin, että ne on hävinneet, kun ei niitä aina tuntenut, mut kai se tarttis mennä, kun tuossa ne edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli yksi kananmunan kokoinen patti käsivarteen yhden päivän aikana. Lääkäri määräsi ultran ja totesivat, että pitäisi olla hyvänlaatuinen. Määräsi silti vielä magneetin varmistukseksi ja suositteli leikkausta. Kävi kuitenkin välissä ilmi, että olen raskaana ja siksi magneettitutkimus siirrettiin eteenpäin. Voiko se sittenkin olla pahanlaatuinen vai miksi haluavat magneettikuvata, jos ultralla piti nähdä, ettei ole vaarallinen?
kyllä se siis ultrattiin heti ja siinä näytti olevan harmiton, mut se magneetti on vielä tekemättä. Ihmetyttää vain, miksi se halutaan, jos ultran perusteella pystyivät sanoon, ettei ole vaaraa?
Entä onko jollain kokemusta tuollaisista ykskaks tyhjästä tulevista pateista? Mulla oli aiemminkin yks, mut pienempi. Sekin oli hyvänlaatuinen, mut osa kudoksesta oli kuoliossa. Nyt kesän aikana on tullut pari herneen kokoista pientä pattia kyynärvarsiin eikä ne ole hävinneet mihinkään. Välillä niitä ei tunne ja välillä tuntuvat selkeämmin.
en mä vielä ole. Välillä luulin, että ne on hävinneet, kun ei niitä aina tuntenut, mut kai se tarttis mennä, kun tuossa ne edelleen.
Puhelin käteen ja lääkäriin. Tänään vielä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelin käteen ja lääkäriin. Tänään vielä. Tsemppiä!
meinaatko, että voisi olla jotain vakavaa? Tuntuu vain vähän hölmöltä, kun aina tulee jotain patteja ja sit ne on kuitenkin hyvänlaatuisia. Jotenkin tulee semmoinen luulosairas olo/pitävätkö lääkärissä luulosairaana, kun ravaan siellä näyttämässä milloin mitäkin pattiani...
Mistä muuten jotkut erottaa itse tavallisen rasvapatin? Joillainhan on niitä hirveästi.
Minkä alan lääkärille olisi hyvä mennä näyttämään epämääräisiä patteja ihon alla? Jos samalla näyttäisi kaikki luomet, että olisiko niissäkin poistettavia.
Ihotautilääkäri(kö)?
Onko ihmisiä, joille olisi tehty paksuneulanäytteenotto mutta kaikki olikin hyvin? Kokemuksia? Siis rinnan kasvain kyseessä?