Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karhuelokuvien katselu pienestä saakka

Vierailija
03.10.2016 |

Olen siis niin pienestä asti katsonut karhuelokuvia, kun jaksan muistaa.Ensimmäiset muistikuvat karhuleffoista, kun olin noin 4-5-vuotias
Vanhemmat antoivat luvan minulle katsoa niitä, joskus jopa katottiin yhdessä.Ekalla luokalla pelasin jo k12 pelejä.Vanhempani eivät siis ikinä välittäneet ikärajoista vaan antoivat minun katsoa/pelata ihan mitä haluan.
Mietin, että minkälaisia seurauksia tästä voi tulla? Voiko vaikuttaa, jotenkin myöhemmässä iässä?

Tällä hetkellä olen 18v. ja en koe, että olis jäänyt mitään traumoja tms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Karhu-elokuva on kyllä aika surullinen.

Vierailija
2/9 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä millaisia karhuelokuvia olet katsonut. Esim Maailman vahvin Nalle voi hyvinkin aiheuttaa kaikkivoipaisuuskuvitelmia, jotka toteutumatta jäädessään voivat aiheuttaa turhautumista ja riittämättömyyden tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Karhu-elokuva on kyllä aika surullinen.

Joo, niin oli. Mulle ei kuitenkaan tule mieleen kovin monta muuta karhuelokuvaa kuin se yksi. Mutta tuksin karhut nyt sinänsä traumoja aiheuttaa. 

Vierailija
4/9 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhut on kivoja

Vierailija
5/9 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että rupeat vanhempana latkimaan liikaa Karhu-olutta. Yhdellä porilaisella tutullani oli juuri samanlainen lapsuus kuin sinulla ja hänelle kävi niin. Siinä turpeutui muuten hyvä akka.

Vierailija
6/9 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä millaisia karhuelokuvia olet katsonut. Esim Maailman vahvin Nalle voi hyvinkin aiheuttaa kaikkivoipaisuuskuvitelmia, jotka toteutumatta jäädessään voivat aiheuttaa turhautumista ja riittämättömyyden tunteita.

Sen nimi on jo pitkään ollut Bamse. Taidat olla aika vanha.

Vierailija
7/9 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle Puh-yliannostuksen vetänyt poikani on nykyään hunaja-addiktion vuoksi katkaisuhoidossa. Heitti tyhjän hunajapurnukan lähikaupan ikkunasta läpi ja möyri nelinkontin ärjyen hakemaan lisää hunajaa. Karhuryhmän piti ampua takapuoleen nukutusnuoli, jotta hän rauhoittuisi. Puhhuijaa mikä sotku :(

Vierailija
8/9 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen nimi on jo pitkään ollut Bamse. Taidat olla aika vanha.

Niin. Bamse - maailman vahvin nalle. Taidat olla aika typerä.

Vierailija
9/9 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grizzly Man taikka Hopeanuolikin voi traumoja jättää. Karhusta puhumattakaan.