Mikä on ihaninta Mikael Gabrielissa?
Otsikossa kuuluu kysymys. Mikä Miklussa on ihaninta?
Kommentit (23)
Pahapoika yhdistettynä taiteilijasieluun ja herkkyyteen = mieletön kombo!
Jotkut on taas niin helposti erään ohjelman välittämien purppuranpunaisten mielikuvien vietävissä.
Miksi pitää olla niin negatiivinen? Voitte tehdä oman ketjun, jossa puitte mikä MG:ssä on kamalinta.
Itse sanon että silmät, ja myös tuo numero 4:sen huomio oli hyvä.
-Ap
Mä tykkään ihan sen äänestä. Jotenkin jännä ja tunnistettava.
Musiikki! Ja sit komeus heti kakkosena!
Parhaita puolia on silmät, ihana ääni ja hoikka vartalo, harmi että tatskoja on vaan niin paljon..
Tunteellisuus. Rakastun siihen kun mies uskaltaa näyttää tunteensa eikä välitä mitä muut sanoo. Plus tietty ne silmät. <3
Ennen INHOSIN, mutta mieleni muuttui Vain elämään myötä. Pidän näistä seikoista hänessä: välittää ympäristöstä, ystävällisyys ja kohteliaisuus, tyylikkäät silmälasit, kauniit silmät, symmetriset kasvonpiirteet, uskaltaa itkeä ja puhua tunteistaan, parempi räppäämään kuin esim. viime kaude VilleGalle (joka oli symppis myöskin, mutta lyriikat kehnoja).
Tatuoinneista en pidä enkä näistä Janne Nacci -yhteyksistä. Tyttöystäväkin voisi olla joku "kunnollisempi" aikuisviihdealan edustajan sijasta.
Mutta reippaasti positiivisemmaksi hahmoksi on silmissäni muuttunut.
Mun mielestä Miklun tatskat on ihan mielettömät!!! Ne sopii just sille!!
Mikael Gabriel - tyypillinen jännämies. Sanoo mitä haluat kuulla, sanat vaan voi olla joskus aika tyhjiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään ihan sen äänestä. Jotenkin jännä ja tunnistettava.
Ja sit sen persoona. Siinä on jotain erikoista.
Taas on naiset yhden jännämiehen vietävissä.
Ei se miehen herkkyys naisia sytytä jollei sitä yhdistä johonkin pahapoika-imagoon. Herkkä insinööri on lähinnä turn off. Herkkä ja tatuoitu koviskundi saakin pöksyt kostumaan.
Miklun isä kuoli vasta ja Miklu kirjoitti sille heti tosi koskettavan muistoviestin instassa. Se oli tosi hieno ele. <3 Miklu on älyttömän tunteellinen ja sillä on iso sydän <3
Vierailija kirjoitti:
Taas on naiset yhden jännämiehen vietävissä.
Ei se miehen herkkyys naisia sytytä jollei sitä yhdistä johonkin pahapoika-imagoon. Herkkä insinööri on lähinnä turn off. Herkkä ja tatuoitu koviskundi saakin pöksyt kostumaan.
Onko se ihme? Ei kai tylsä insinööri ketään kiinnosta.
Ääni ja lavaenergia, livenä ihan huippu.
Ja sen SILMÄT- kylmät väreet tuli pelkästä ajatuksesta
Se on niin fiksu ja empaattinen