Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jäänyt odottelemaan anteeksipyyntöä keneltäkään vuosikausiksi?

Vierailija
03.10.2016 |

Minulla on pari henkilöä, joiden kanssa en ole ollut tekemisissä enää vuosiin. Välit ovat olleet poikki aloittamiensa riitojen vuoksi.
Joskus olen ajatellut, että olisihan se mukavaa vielä jutella ja tavata kuin joskus silloin ennen, mutta kun se ei ole minusta kiinni, vaan loukkaajistani. Mikä estää ihmistä, joka itse on toran aloittanut tulla sopimaan ja pyytämään anteeksi vastapuolelta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jäänyt odottelemaan anteeksipyyntöjä.

Vierailija
2/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on loukattu tuhansia kertoja, minulle on tehty sikamaista vääryyttä ja kohdeltu kaltoin.

Ei tulisi mieleenkään odottaa mitään anteeksipyyntojä.

Eikä tulisi muuten mieleenkään että olisi mukava jutella heidän kanssaan.

Mikä sinua estää ottamasta yhteyttä ja kertomasta että haluaisit jutella heidän kanssaan jos vaan nöyrtyisivät pyytämään anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, turhaan odottelet. He eivät välttämättä edes miellä loukanneensa sinua, ja sinäkin olet voinut tulkita asioita väärin.

Joka tapauksessa he eivät enää vuosien jälkeen ala sinulle soitella anteeksipyyntöjä. Jatka eteenpäin ja unohda koko asia, turhaan katkeroitat mieltäsi tuollaisella.

Vierailija
4/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä! Takasin siskolleni ja hänen silkoiselle miehelleen lainan että voivat perustaa yrityksen.

Lainat jäi pystyyn ja lasku mulle.

Ikinä ei ole anteeksipyyntöä kuulunut. Penniäkään ei ole korvattu mulle niitä rahoja joita minä olen maksanut. Viimeksi tuli yli 22 000€ lasku samasta takaukaesta.

Vierailija
5/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kyllä! Takasin siskolleni ja hänen silkoiselle miehelleen lainan että voivat perustaa yrityksen.

Lainat jäi pystyyn ja lasku mulle.

Ikinä ei ole anteeksipyyntöä kuulunut. Penniäkään ei ole korvattu mulle niitä rahoja joita minä olen maksanut. Viimeksi tuli yli 22 000€ lasku samasta takaukaesta.

Sinä takasit siskosi ja hänen miehensä lainat ja tiesit varmaankin taatessasi heidän lainansa, että jokunen päivä saatatkin joutua maksamaan heidän lainansa, niin en vaan käsitä, mitä varten siskosi ja miehensä pitäisi tulla sulta pyytelemään anteeksi, että olit niin tyhmä, että suostuit heidän lainansa takaajaksi? 

Jos olet noin katkera, että jouduit siskosi ja miehensä velan maksajaksi, koska varmaan siskollasi ja miehellään oli pätevä syy siihen, että he eivät pystyneetkään maksamaan itse ottamaansa velkaa pankille takaisin, ja senpä takia teitä takaajia tarvitaankin. 

Olisit sitten ollut laittamatta nimeäsi takaajan paikalle velkakirjassa, kun noin kipeetä katkeruutta on sinussa aiheuttanut, että jouduit maksamaan toisten velan.

Kai nyt sentään opit jotain, ettet nyt enää mene mokaamaan ryhtymällä takaajaksi kenenkään velalle.

Vierailija
6/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä keväästä -12 asti odottanut, että silloinen paras ystävä pyytäisi anteeksi sitä, miten feidasi jatkuvasti miesten vuoksi. Ei ole enää edes ikävä. 

Vierailija
7/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ymmärsi sanomani ihan vastakkaiseen suuntaan kuin se oikeasti oli ja on vieläkin yli vuosikymmen jälkeen siitä loukkaantunut. En minä ole vastuussa siitä mitä hän on ymmärtävinään, enkä edes aio pyytyy mitään anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä