Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

GALLUPPI, vastatkaa kaikki!

Vierailija
03.07.2008 |

1. Minkä ikäiset lapset?

2. Oletko kotiäiti /työssäkäyvä /opiskelija jne. Entä miehesi?

3. Paljonko mies osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon asteikolla 0(ei yhtään)- 10 (todella paljon ja oma-alotteisesti)

4. Tunnetko itsesi usein väsyneeksi, saatko tarpeeksi unta, jaksatko joka päivä hyvin normaalit arkiaskareet jne?

5. Haluaisitko lisää lapsia? Entä miehesi?

6. Ikäsi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minkä ikäiset lapset?

-6kk

-Kotiäiti, mies opiskelee ja käy töissä.

3. Paljonko mies osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon asteikolla 0(ei yhtään)- 10 (todella paljon ja oma-alotteisesti)

-8,5

4. Tunnetko itsesi usein väsyneeksi, saatko tarpeeksi unta, jaksatko joka päivä hyvin normaalit arkiaskareet jne?

- Välillä olen väsynyt, saan useimmiten tarpeeksi unta, jaksan hyvin tehdä arkiaskareet!

-Haluaisin vielä 3 lasta, kuten miehenikin

6. Ikäsi?

-30

Vierailija
2/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minkä ikäiset lapset? 4 vuotta

2. Oletko kotiäiti /työssäkäyvä /opiskelija jne. Entä miehesi? mä töissä,isäpuoli töissä,lapsen isä työtön

3. Paljonko mies osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon asteikolla 0(ei yhtään)- 10 (todella paljon ja oma-alotteisesti) 10

4. Tunnetko itsesi usein väsyneeksi, saatko tarpeeksi unta, jaksatko joka päivä hyvin normaalit arkiaskareet jne?Olen todella väsynyt,en jaksa juurikaan mitän.Onneksi olen nyt lomalla.

5. Haluaisitko lisää lapsia? Entä miehesi?En.Miehestä en tiiä.

6. Ikäsi?30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 10v, 8v, 5v ja 2x 1v (4 poikaa ja tyttö)

2. Kotiäitinä vielä ainakin vuoden, mies töissä (säännöllinen työ ma-pe 8-16.30)

3. korkeintaan 3, on paljon omissa vapaa-ajan menoissaan

4. Minulla on tosi rikkonaiset yöt. Illat venyy pitkälle väkisinkin ja pääsen nukkumaan puolen yön jälkeen, joskus jopa jo 23 aikaan. Kaksoset heräilee 1-10x yössä ja sitten minun on vaikea saada unta. Aamulla kyllä unta riittäis. Yritän nukkua välillä päiväunia, mutta ei oikein onnistu. Univelkaa kauhean paljon. Lasten kanssa jaksan touhuta paljon, mutta kotityöt teen aina vasta, kun on pakko ja viimeisillä voimillani. Toivoisin mieheltä enemmän apua nyt, kun on kakspi pientä.

5. Joskus hulluuksissani haaveilen vielä yhdestä, sitten joskus.. Mies ei ehdottomasti halua enempää

6. 31v

Vierailija
4/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaksi lasta 7v ja 4v

2. Molemmat tayspaivaisessa tyossa, mina teen osan kotoa kasin, lapset kotihoidossa.

3. Mies osallistuu kotitoihin ja lastenhoitoon numerolla 8,5.

4. Jaksan normaaliaskareet, mutta kaikki vahankin ylimaarainen jaa aina roikkumaan viime tippaan. Olen useasti avsynyt, mutten malta iltaisin menna ajoissa nukkumaan, kun vihdoin saan omaa aikaa.

5.Olemme yrittaneet kolmatta jo 9kk. Eli kylla toivotomme!

6. Mina olen 32v, mies on 29v.

Vierailija
5/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi viestit hyppii..???

Vierailija
6/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minkä ikäiset lapset?

5 kk

Äitiyslomalla, syksyllä aloitan TAAS opiskelut. Mies töissä.

8

Saan tarpeeksi unta, jaksan normaalit askareet, mutta ottavat ne silti ajoittain aivoon. Kahvi piristää.

Mies haluaisi vielä kaksi lisää, itse ehkä yhden joskus viiden-kuuden vuoden päästä (kun minäkin tienaan "normaalisti").

6. Ikäsi?

28

Vierailija
7/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minkä ikäiset lapset?2kk, 1v 9kk, 8v, 10v

2. Oletko kotiäiti /työssäkäyvä /opiskelija jne. Entä miehesi?kotiäiti,mies työssäkäyvä

3. Paljonko mies osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon asteikolla 0(ei yhtään)- 10 (todella paljon ja oma-alotteisesti)teen suurimman osan kotitöistä, lastenhoito 10

4. Tunnetko itsesi usein väsyneeksi, saatko tarpeeksi unta, jaksatko joka päivä hyvin normaalit arkiaskareet jne? vähän väsytttä joka päivä/aamu, jaksan kaiken tarvittavan

5. Haluaisitko lisää lapsia? Entä miehesi?ei kiitos!

6. Ikäsi?

36

Vierailija
8/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lapset 2v, pian 3v, 6v ja pian 8v.

2. Olen kotiäiti.

3. Lastenhoitoon osallistuu aina kun kerkiää. Eli viikonloppuisin. Viikot on toisella paikkakunnalla töissä. Joten kotityöt teen luonnollisesti minä.

4.Ihan hyvin olen tähän mennessä jaksanut, omaa aikaa voisi tosin olla tunti pari pävässä, tai edes viikossa.

5. Haluan lisää lapsia, ja olenkin tällä hetkellä raskaana. la on Joulukuussa.

6. Ikä on 29.

Vierailija
9/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitovapaa, mies töissä

8

olen aika väsynyt usein,illalla ainoa vapaa joten valvotaan myöhään. 2vee herää joka yö ja tulee viereen

ei lapsia meille-murkkuikänen ja uhmaikäinen pitää siitä huolen

32v

Vierailija
10/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minkä ikäiset lapset?

- Täyttävät syksyllä 3 ja 6

- Kotiäiti syksyyn asti, jolloin aloitan opiskelut (vaihdan alaa). Lasten isästä olen eronnut, hän käy töissä.

- 0, lasten isä asuu toisessa kaupungissa

- Olen joskus väsynyt, useimmiten omista valinnoista johtuen. Siirrän nukkumaanmenoa ja nukahdan hitaasti. Arkiaskareet jaksan kyllä - virtaa ja tekemistä riittäisi, aikaa ei!

- Haluaisin kyllä, mutta synnyttää en enää tahdo. Voisin adoptoida, toimia sijaisäitinä tai ottaa vaikka uuden miehen, jolla on omia lapsia.

6. Ikäsi?

- 30

Vierailija
11/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minkä ikäiset lapset? 8v

2. Oletko kotiäiti /työssäkäyvä /opiskelija jne. Entä miehesi? Työssä, ei miestä.

3. Paljonko mies osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon asteikolla 0(ei yhtään)- 10 (todella paljon ja oma-alotteisesti). 1, ei asu meidän kanssa

4. Tunnetko itsesi usein väsyneeksi, saatko tarpeeksi unta, jaksatko joka päivä hyvin normaalit arkiaskareet jne? ihan hyvin jaksan ja nukun.

5. Haluaisitko lisää lapsia? Entä miehesi? Kyllä, mutta ei ole miestä.

6. Ikäsi? 36

Vierailija
12/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Minkä ikäiset lapset?

- 3v6kk ja 1v3kk ja masussa kolmonen tulossa.

- Kotiäiti-yrittäjä. Mies vakituisessa kokopäivätyössä.

- Onneksi menee tuonne 9-10 hujakoille!

- No nyt raskaana olen toki aika väsynyt alituiseen, mutta muuten en tuntisi itseäni niin väsyneeksi. Olen kyllä nytkin jaksanut kaiken ihan ok kun mieskin auttaa paljon.

- No tämä yksi haluttiin ja se on nyt tulossa rv18

6. Ikäsi? 31v.

Vierailija
13/13 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 10 kk ja 4 v

Töissä, mies vielä kuukuden hoitovapaalla.

Mies remontoi taloa, mutta muun ajan osallistuu tosi hyvin, eli 10

Väsyttää joskus, mutta se on oma valinta, jos sään tuijottamaan telkkaria tms. Herätys on arkena klo 7 ja viikonloppuna nuorempi herää 8 kieppeillä.

Lapsia lisää? Varma ehkä...

35 v