Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille jätetään vain"tunteet, ihmissuhteet, populaarikultttuuri ja viihdyttäminen?"

Vierailija
03.10.2016 |

Missä naiset on esim bisnesmaailmasta, johtajissa, organisaatioiden hallinnosta, professoreista jne? Kaikki nuo otsikossa mainitut liittyy pikemminkin mieheyteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähh. Kyllä naisia on vaikka missä johtopalleilla.

Vierailija
2/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tavannut naisia kaikissa mainituista ryhmistä joten ei se ihan noinkaan ole että naisen rooli olisi niin rajattu. Itsekin työskentelen keskijohdossa teknisen alan yrityksessä. Ei minusta, tosikosta introvertista, vaan olisi mihinkään viihdyttäjäksi tai  ihmissuhdehommiin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat valitettavasti edelleen ne jotka tässä yhteiskunnassa omistavat.

Vierailija
4/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaastako ne miesten firmat joissa ovat johtajina on tippuneet?

Vai onko miehet ihan itse raataneet perse ruvella, kyyneliä ja verta uhraten, että heillä ja parilla muullakin olisi kotimaa ja työpaikka jonne mennä?

Miten naiset voivat olla niin lapsellisia, että kuvittelevat voivansa ihan vaan ryhtyä johtajiksi?

Vierailija
5/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pitää paikkansa, että asiantuntevallekin naiselle on jokin kahvinkeittäjän rooli tarjottuna. Toisaalta mikään ei estä naisia kiinnostumasta jostain muustakin kuin naistenlehdistä ja siitä miten näytetään pätevältä vaikka ei mitään tietäisikään. Ehkä perhe-elämä helposti vaikeuttaa naisten urakehitystä, mutta luulen, että sekin on jossain määrin oma valinta. Oikeasti suuri osa tuntemistani naisista on tosi tuulihattuja, mukavia toki, mutta eivät edes kiinnostuneita hankkimaan lisää tietämystä jne.

Vierailija
6/6 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt tämän aamupäivän rampannut yritysten hallinnon, projektijohdon ja keskijohdon pakeilla ja palavereissa aloina tekninen ja rahoitus. Kun nyt sanoit, niin itse asiassa en ole koko aamuna tavannut ensimmäistäkään miestä. (Tosin parissa asiassa olisi voinut olla, mutta sattumalta olivat nyt poissa.)

Ja nämä olivat siis miesvaltaisia aloja/firmoja, mutta onhan meitä monessa paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan