Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Postia vaivaa?

Vierailija
03.10.2016 |

Ihan oikeasti?

Nyt juttua että KHO määrännyt, että postia pitää jakaa myös jonnekin rannikkolaitureille jne. Miten se ei uppoa Postin kaaliin, että he jakavat postinsa juuri sinne, missä asiakkaansa ovat? Koko ajan puliveivaavat ties millä ruohonleikkuulla ja postilaatikkojen lisämaksutuksella ja unohtunut on ilmeisesti se, että asiakkaansa siinä menettää.

Tulisipa Suomeen Onnibussin tapainen Onniposti. Tuo ''Posti'' organisaationa on yksi vitsi. Harmi ettei valtio anna puljun kaatua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kiva ajatus, että valtio antaisi Suomen toiseksi suurimman työnantajan kaatua.

Vierailija
2/2 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajutkaa nyt että ei Postila ei ole mitään postia mitä jakaa. vai pitäisikö Kustin ilman palkkaa polkea??

Juurikin sekä S-ryhmä että K-ryhmä lopettivat etukirjeidensä lähettämisen ja siirsivät tiedot sähköiseen muotoon. Siinä jää useampia kymmeniä tuhansia postilaatikkoja taas kolahtamatta. Montahan euroa postilta jää tästäkin taas saamatta?

AP voi mun puolesta maksaa sen yhden kirjeen 500 euron hintaisen kuljetuksen sinne saareen tai perämetsään jos haluaa. Minä en halua, koska mikään kirje ei ole niin tärkeä että se ei kerkeäisi perille seuraavana päivänä.

Itse olen sponssannut Postia tänä vuonna 0 eurolla. Kaikki kortit olen karsinnut pois ja muutenkin lähes kaikki posti tulee sähköisessä muodossa ja sähköisessä muodossa hoidan lähes kaikki asiat.

Ja toivottavasti kirjeiden jakoa ei sponsoroida tulevaisuudessa verorahoilla, koska niille riittää muitakin rahareikiä. Monet palvelut ja ne sanomalehdet löytyvät netistä, että sinne vaan surffamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi