Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Päähän sattuu (13v)
kasvaaain??
03.10.2016 |
Oon 13v poika, Mulla pistää päähän välillä oudosti ja takaraivossa on patti mikä on myös kipeä, välillä en muista mun kavereiden nimiä kun puhun niille. Oon sanonu iskälle mut se ei usko että on mitää ni ei vie lääkäriin. Pelkään kasvainta. (ollu jo 1kk kivut on pahentunu)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kuulosta kasvaimelta, mutta huolen kanssa ei kannata elää. Kouluterkkarille tai sitten varaat itse ajan terveyskeskuksen lääkäriin.
Alue: Aihe vapaa
Mikä estää menemästä itse lääkäriin tai vaikkapa kouluterveydenhoitajalle, jos tilanteesi sua huolestuttaa?
En kyllä usko että sulla aivokasvainta on. :)