Mä olen ihan suklaariippuvainen. Miten tästä pääsee eroon?
Huomaa, että se on jo ongelma, koska tulee vain itseensä pettynyt olo sen jälkeen, kun sen on syönyt. Joka ilta syön jonkun suklaapatukan vaikka aina ajattelen, että huomenna en varmasti syö.
Miten tästä pääsee eroon? Ei voi olla kovin terveellistä joka ilta vetää joku patukka.
Kommentit (9)
No ei kai se yksi illassa mitään tee. Itselläni menisi helposti 2-3... Yhden syöminen tuntuu jo voitolta 😊
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaista:älä osta suklaata!
Niin. Se on varmaan ainoa keinoa... Mut mies ostaa aina yllätykseksi. :/ Pitää sanoa sille, ettei enää osta ja ei vaikka kuinka pyytäisin.
ap.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai se yksi illassa mitään tee. Itselläni menisi helposti 2-3... Yhden syöminen tuntuu jo voitolta 😊
Mutta joka ilta. Se on kuitenkin jo 7 kertaa viikossa... Tuntuu tosi paljolta...?
ap.
Olen minäkin, mutta sovitankin ruokavalioni niin, että kalorit eivät mene överiksi suklaasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se on varmaan ainoa keinoa... Mut mies ostaa aina yllätykseksi. :/ Pitää sanoa sille, ettei enää osta ja ei vaikka kuinka pyytäisin.
ap.
En minäkään voi olla syömättä, jos sitä on kotona. Siksi ainoa keino on olla ostamatta herkkuja, terv se ostamisen kieltäjä.
Laita lappu kaulaan: Jos et myy minulle suklaata saat 10 euroa.
Epäterveellisempää on stressata asiasta. Anna itsellesi lupa nauttia siitä, kerran täällä vain eletään.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin, mutta sovitankin ruokavalioni niin, että kalorit eivät mene överiksi suklaasta huolimatta.
Onko se sitten niin, että kunhan ei kalorit ns. ylity, niin on ok? Mulla ei ikinä mene kalorit överiksi, mutta silti tuo suklaa tuntuu tosi epäterveelliseltä. Ehkä siksi, kun en liiku kovinkaan paljoa.
ap.