Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tökkäsin facebookissa ja sain tökkäyksen takaisin. Mitäs nyt tehdään?

Vierailija
02.10.2016 |

Onko minun velvollisuus tehdä seuraava siirto vai jäänkö odottamaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökitään niin maan per...hhhanasti. Ja sitten vähän hymiöitä sen jälkeen.

Vierailija
2/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tiedossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkää uudelleen.

Vierailija
4/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä facebookissa tökkäys tarkoittaa? En ole enää siellä, mutta joku tökkäsi kerran, eikä siinä ole mitään seksuaalista takana tässä tapauksessa. 

Vierailija
5/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua. Minä sain joskus tökkäyksen, mutta ajattelin että se oli vahinko.

Vierailija
6/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain joskus tökkäyksen, mutta en reagoinut mitenkään, kun en tiennyt, mitä se tarkoittaa. 

Vierailija
7/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tökkäsin kun oli niin hyvännäköinen mies ja asuu lähellä.

Ap

Vierailija
8/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jo melko vakavalta suhteelta.

Vierailija
9/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siellä on sellainenkin.

Vierailija
10/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus teidän imbesillien kans. Voi töks töks

Vierailija
11/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus teidän imbesillien kans. Voi töks töks

No mitä itse tekisit? Tässä sitä nyt ollaan, tökkäysten jälkeen, eikä kukaan tiedä, mitä tehdä.

Ap

Vierailija
12/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sun pitää olla tarkkana ja skarppina! Olet astunut viivan yli. Olet pimeällä puolella. Nyt ensimmäisenä avaa etuovi.com. Jokin kiva rivari. Vaikka kolmio, että lapsen saa sitten siihen yhteen huoneeseen kun ei enää makuuhuoneessanne tarvitse pitää. Luvassa kolme kuukautta on nyt hyvää ja villiä seksiä. Kikattelua ja intohimoa. Kannattaa kuitenkin hoitaa kaikki nuo asiat valmiiksi, niin eivät sitten pääse yllättämään. Farmafivolvoja saa käytettynä hyvään hintaan netistä. Kannattaa valita nahkapenkit, koska niistä lähtee suklaajäätelö yms paremmin pois. Ne saa myös pidettyä helpommin siistinä kun kurakaudella haet skidiä tarhasta. Tori.fi on tarjolla pinnasängyt ja tietenkin vaunut. Kannattaa ostaa ne emmaljungan valkoiset nahkaiset. Muuten haukutaan sitten pihikisi ja että et arvosta lasta ja panosta tärkeimpiin asioihin. Eli paina tykkää-nappia uudelleen nyt. Sitten vaan nautit kyydistä ensimmäisen 3kk. Sitten se on selviytymistä. Ps. Avaa myös säästötili elatusmaksuille valmiiksi.

Vierailija
13/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kuuluu kokeilla kepillä jäätä.

Vierailija
14/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tökkäsin kun oli niin hyvännäköinen mies ja asuu lähellä.
Ap

Siis eikö hän ole kaverisi?

Vierailija
15/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tökkäsin kun oli niin hyvännäköinen mies ja asuu lähellä.Ap

Siis eikö hän ole kaverisi?

Miksi mä kavereitani tökkisin?

Ap

Vierailija
16/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juha88 kirjoitti:

Nyt sun pitää olla tarkkana ja skarppina! Olet astunut viivan yli. Olet pimeällä puolella. Nyt ensimmäisenä avaa etuovi.com. Jokin kiva rivari. Vaikka kolmio, että lapsen saa sitten siihen yhteen huoneeseen kun ei enää makuuhuoneessanne tarvitse pitää. Luvassa kolme kuukautta on nyt hyvää ja villiä seksiä. Kikattelua ja intohimoa. Kannattaa kuitenkin hoitaa kaikki nuo asiat valmiiksi, niin eivät sitten pääse yllättämään. Farmafivolvoja saa käytettynä hyvään hintaan netistä. Kannattaa valita nahkapenkit, koska niistä lähtee suklaajäätelö yms paremmin pois. Ne saa myös pidettyä helpommin siistinä kun kurakaudella haet skidiä tarhasta. Tori.fi on tarjolla pinnasängyt ja tietenkin vaunut. Kannattaa ostaa ne emmaljungan valkoiset nahkaiset. Muuten haukutaan sitten pihikisi ja että et arvosta lasta ja panosta tärkeimpiin asioihin. Eli paina tykkää-nappia uudelleen nyt. Sitten vaan nautit kyydistä ensimmäisen 3kk. Sitten se on selviytymistä. Ps. Avaa myös säästötili elatusmaksuille valmiiksi.

Mä jotenkin rakastuin suhun.

Lähetin viestin sille miehelle. Nyt on sitten jännittävät paikat, että hyväksyyko se viestiä ja lukeeko sen.

Ap

Vierailija
17/17 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää odottamaan, että tökkää uudestaan. Sitten vain tökitte toisianne vuorotellen hamaan hautaan asti tai kunnes toinen kyllästyy. Jännää.