Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut vaimot parempia kuin minä

Vierailija
02.10.2016 |

Mies täräytti tänään aamulla, että muut vaimot ovat parempia kuin minä. Se johtui siitä, että kysyin, voisimmeko viettää viikonlopun yhdessä parin viikon päästä. Eivät kuulemma kavereiden vaimot vaadi sellaisia. Ovat muutenkin parempia kuin minä.

Sitten mies lähti tapaamaan näitä kavereitaan ja tuli juuri takaisin. Sanoin, että hänen sanansa satuttivat minua pahasti ja olen ollut koko päivän sen takia surullinen. Mies vain toisti, että hän oli kyllä oikeassa.

Mikä siinä on, että tuo satutti niin syvälle. Itku meinasi tulla ja sanoin, että etsi sitten itsellesi parempi vaimo, kerran minä olen niin huono. Mies sanoi, että juuri tätä se on, hän vain tulee kotiin ja minä luon ongelmia.

En siis olisi saanut huomauttaa hänen puheistaan. Jos minulle tulee paha mieli jostain, se on aivan kauheaa ja kukaan muu nainen ei olisi niin inhottava, että haluaisi puhua tunteistaan. Etsiköön paremman sitten. Mitä iloa tuosta miehestä edes on, kun joka viikonloppu täytyy nähdä kavereita la ja su eikä ikinä voi lähteä minun kanssani edes elokuviin. Kahden avioliittovuoden aikana hänellä on koko ajan vähemmän aikaa minulle ja silti luulee, että tässä hommataan vielä lapsi.

Hommatkoon se lapsenkin sitten sen täydellisen vaimon kanssa, kun sellaisen löytää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Käytös tulee vain pahenemaan. Älä todellakaan hanki lapsia tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
2/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nostaa kytkintä. Äläkä tosiaan ainakaan lapsia ala tekemään tuollaisen kanssa. Sulle löytyy varmasti parempi mies, siihen ei paljon tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole kummoinen AVIOmies sinulla. Kannattaa harkita todella lasten tekoa, ehkä olisi parempi erota.

Mies ei arvosta sinua yhtään, on siis aivan kamala. Olisi itsekkin tosi surullinen ja vihainen, mieti tulevaa, tuotako kymmeniä vuosia?

Vierailija
4/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, ei olisi. no.3

Vierailija
5/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti keskenkasvuinen mies. Jätä se oikeasti! Ansaitset miehen, joka arvostaa sinua ja haluaa viettää aikaa kanssasi!

Vierailija
6/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin jonkin aikaa sitten yliopistolla mukavan oloisen miehen. Sanoin tietysti heti, että olen naimisissa jne. Hän ei ole varattu. Keskustelimme lähinnä opintoihin liittyvistä asioista, mutta hän kommentoi lyhyesti myös ulkonäköäni kaunilla, älykkäällä kohteliaisuudella. Tuntui niin hyvältä, kun sain huomiota ja joku kehui minua. Kotona saan todella kuulla lähinnä kritiikkiä ja sitä, miten hyvä mies minulla on. :-) Tätä toisiin naisiin vertaamista on ollut usein ja aina minä olen aivan kauhea akka ja kaikki muut ovat ihania ja mukavia. Pelottavinta on se, että huomaan itsekin alkavani uskoa mieheni sanoihin ja itsetuntoni on täysin romahtanut.

-Ap

Vierailija
7/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin jonkin aikaa sitten yliopistolla mukavan oloisen miehen. Sanoin tietysti heti, että olen naimisissa jne. Hän ei ole varattu. Keskustelimme lähinnä opintoihin liittyvistä asioista, mutta hän kommentoi lyhyesti myös ulkonäköäni kaunilla, älykkäällä kohteliaisuudella. Tuntui niin hyvältä, kun sain huomiota ja joku kehui minua. Kotona saan todella kuulla lähinnä kritiikkiä ja sitä, miten hyvä mies minulla on. :-) Tätä toisiin naisiin vertaamista on ollut usein ja aina minä olen aivan kauhea akka ja kaikki muut ovat ihania ja mukavia. Pelottavinta on se, että huomaan itsekin alkavani uskoa mieheni sanoihin ja itsetuntoni on täysin romahtanut.

-Ap

Lähde, JUOKSE ja lujaa. Älä katso taaksesi äläkä usko lupauksiin muutoksesta. Sulla on vain yksi elämä.

terveisin

Täti 51v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi