Tällaisista miehistä naiset kiihottu
Miehen pitää olla
- kovaääninen
- miehen nimi pitää olla lyhyt, korkeintaan kaksitavuinen (esim. Pete, Jake tai Snake)
- miehen pitää olla elintarviketietoinen ja tietää mistä kaupan hyllystä elintarvikkeet löytyy
- mies ei saa seisoa jalat yhdessä vaan jättää vähintään puoli metriä tilaa jalkojen väli
Kommentit (8)
Höpsistä. Minä esimerkiksi olen heikkona miehiin, jotka ovat isoja, hauskoja ja lämpimiä.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Minä esimerkiksi olen heikkona miehiin, jotka ovat isoja, hauskoja ja lämpimiä.
Sami Hedberg on vissiin sit sun ihannemies paitsi että se ei kyllä ole hauska.
Tuo että miehen nimi pitää olla lyhyt, voi muuten pitää paikkansa. Esim, joku joonatan ei oikein inspaa. Pete mieluummin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Hedberg on vissiin sit sun ihannemies paitsi että se ei kyllä ole hauska.
Eikä vaikuta kovin lämpimältä
Miehessä ei saa olla mitään muuta lyhyttä kuin nimi ;)
Jake the Snake seisoi kaupassa leveässä asennossa ja lueskeli oliiviöljyn ravintosisältöä tihrustaen, koska miehelle ei silmälasit sovi. Jake the Snaken moottoriöljyiset kädet olivat liukkaat ja hän tiputti lasisen öljypullon vahingossa jalkoihinsa. Jake the Snake luisui tahattomaan spagaatiin. Silloin Jake the Snaken jalat olivat niin levällään, että hän viimein herätti naisten huomion.
M35
Snake 😂