Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vegaanin dilemma

Vierailija
02.10.2016 |

Kun lihatuotteen korvike maistuu ihan samalta kuin vastaava lihatuote, ei sen syöminen olekkaan niin helppoa :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä korviketuote, joka maistuu lihalta! Haluaisin pitää niistä, mutta en ole löytänyt mitään makuuni. Varsinkin rakenne on aina pielessä. 

Vierailija
2/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Itse en lopettanut lihansyöntiä maun tai rakenteen takia, joten kyllä nuo kasvisproteiinit uppoaa hyvin vaikka olisivatkin "lihaisia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.foodie.fi/entry/soija-viherpippurileik/4742117001193

Inhoan viherpippuria, mutta muuten tuotehoukuttaisi kokeilemaan. Maistuuko viherpippuri tässä miten paljon?

Vierailija
5/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.foodie.fi/entry/soija-viherpippurileik/4742117001193

Inhoan viherpippuria, mutta muuten tuotehoukuttaisi kokeilemaan. Maistuuko viherpippuri tässä miten paljon?

Ei ainakaan omasta mielestäni.

Vierailija
6/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihan vähän sama ongelma. Ryhdyin vegaaniksi ehkäistäkseni ilmastonmuutosta ja myös positiiviset terveysvaikutukset tulivat hyvänä plussana. Viime aikoina olen alkanut miettiä myös eläinten oikeus -näkökulmaa ja katsonut pari dokkaria mistä syystä lihan haju on välillä alkanut ällöttää vaikka nälkäisenä useimmiten hyvältä tuoksuukin (enkä koskaan sanoisi olevani vegaani koska en pidä lihasta tai juustosta yms., hyvältähän ne maistuu!). Kuitenkin nyt kun tietää enemmän niin välillä ällöttää lihan näkeminen tai jos joku maistuu liikaa lihalle ja unohtaa hetken syövänsä kasvisruokaa (esim.jotkin kasvisnakit). Olen todella yllättynyt että näin kävi!

Vierailija
7/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä korviketuote, joka maistuu lihalta! Haluaisin pitää niistä, mutta en ole löytänyt mitään makuuni. Varsinkin rakenne on aina pielessä. 

Olen maistanut kaikki seitannakista nyhtikseen läpi, ja Oumph on rakenteeltaan lihaisinta/kanaisinta.