Kuvaile millaisen tanssityylin omaat yökerhossa
Peppu pyörii vai enimmäkseen seisot ja teet sivuttaisliikkeitä.
Kommentit (16)
Menen tanssilattialle ja liikutan silmiä samaan tahtiin naisten perseiden kanssa, eli silloin tällöin myös musiikin tahdissa.
M35
Kuin strippari tekemässä elantoaan, vaatteet vaan pysyvät päällä.
Mulla on huono tasapaino, joten oon ehkä about hartioiden levyisessä haara-asennossa ja liikutan jalkoja vain välillä. Muuten sitten pyrin liikuttamaan koko kehoa. Vaikea sanoa kuitenkaan, koska annan rytmin viedä enkä keskity siihen, mitä teen. Seuraavana aamuna on koko keho kipeä, joten kai mä aika hyvin liikutan jokaista osaa. Niin joo ja mainittakoon nyt sekin, että melkein joka kerta tulee kehuja tanssitaidosta, vaikken ole koskaan tanssia edes opetellut. Rytmi veressä, ehkä?
Jaa. En ole koskaan tanssinut julkisessa paikassa vapaaehtoisesti. Jos päätyisin tuollaiseen tilanteeseen, niin yrittäisin valikoida "liikkeeni" mahdollisimman turvallisesti: eli varmaan heiluisin edestaas hissukseen jossain syrjemmässä. Jos yrittäisin sen enempää, niin näyttäisin varmaan äärimmäisen nololta ja kömpelöltä.
Tälleen mä vedän lattialla koko illan: https://giphy.com/gifs/dancing-twerking-twerk-HiYyMa0vxVhXa
Jos kävisin baareissa niin vetäisin ehdottomasti robottitanssia. Toinen vaihtoehto olisi sitten se, että hötkyisin ja nytkyisin epämääräisesti ja sen jälkeen syöksyisin polvillani pitkin tanssilattiaa jonkun naisen rintaliivit päässäni. Voihan ne olla miehenkin...
Terveisin Naispelko23
Mä näytän siltä kun tappaisin lutikoita.
Olen tanssikuningas ja naiset pyörtyvät kun vatkaan lanteitani. Miehet luovuttavat suosiolla ja limusiini kyyditsee kuninkaan ja kymmenen kauneinta naista kutemaan.
Mun ei tartte tanssia. Menen vaan sanomaan jollekin jännämiehelle "asutsä jossai tässä lähellä" ja sitten mennään sen kämpälle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tanssikuningas ja naiset pyörtyvät kun vatkaan lanteitani. Miehet luovuttavat suosiolla ja limusiini kyyditsee kuninkaan ja kymmenen kauneinta naista kutemaan.
Kymmenen kauneinta voi olla aika paha setti, vähän baarista riippuen.
M35
Mä tipsuttelen varpaillani, avaan käsivarret "siipiasentoon" ja liihottelen ympäriinsä häiritsemässä muita. Varmasti saan huomiota ja erotun massasta.
Oon jossain vähän syrjemmällä, tanssin niin, että en herätä huomiota, olen massaa. Hyvin on toiminut, olen aina saanut kuitenkin sen, jonka haluan.
Minä en osaa edes seistä paikoillani olematta kömpelö ja nolo. Kun ei rytmitajua ole ja sulokkuus loistaa poissaolollaan, on parempi teeskennellä rampaa, kun musiikki alkaa.
Ärsyttävän moni ihminen on sitä mieltä, että kaikki naiset osaavat seurata musiikkia luonnostaan eikä siis ole mitään syytä väittää, ettei osaisi tanssia. Ja se musiikki muuten ei kanna, sanoitte sen vaikka kuinka vakuuttavasti. Eikä minusta kuoriudu tanssilattialle joutsenta, vaikka olisi kaksi ihmistä repimässä kummastakin kädestä. :(
Enimmäkseen istun yksin kotona.
M