Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa?? Auttakaa!!!

Vierailija
02.10.2016 |

Kaikki alkoi itseasiassa syksyllä 2013 jolloin mulla oli kova stressi. Stressin helpottuessa alkoi keväällä sairauden pelot. Oon aina pelänny olevani sairas, mutta sinä kevääni siitä tuli todella kuormittavaa ja jatkuvaa pelkoa.

Oon siitä saakka pelännyt olevani kokoajan sairas. Sairaus vaihtuu aina. Nytkin pelkään joko aivokasvainta tai keuhkosyöpää, koska tunsin polttaessa kipua lapaluun kohalla.

Oon myös pelännyt aivokasvainta syksystä 2015 asti.

Jotenkin elämä on jo pidempää tuntunut siltä, että ei ole motivaatiota mihinkään.

En jaksa siivota. Työn hoidan vain epähuolellisesti alta ja loppuajan makaan väsyneenä.

Oon pitkään ollut ainakin stressaantunut sekä olen myös pidempää nukkunut 6-7 tunnin yöunia. Vaikka tarvisin 9h.

Nyt on ko pidempää tuntunut olo epätodelliselta ja hetki sitten tapahtunut tuntuu kaukaiselta. Kaiken päälle nyt on ruvennut tuntumaan, että minua keinuttaa kokoajan ja silmissä heittää. Tänääkin pyörää avatessa tuli yhtäkkiä tunne että maa kallistuu altani.

Mistää kaikki voi johtua??? Jännitän ainakin hartioita, kärsin unen puutteesta ja olen ollut pitkään stressaantunut. Mahdanko olla masentunut? En koe olevani kuitenkaan alakuloinen.

Nyt minusta on ruvennut tuntumaan vielä silmisäkin jotenkin oudolta. Tuntuu että näen iltaisin kaiken himmeänä vaikka valot ovat päällä ja jotenkin tuntuu että katsetta on vaikea kohdistaa mihinkään ja ruudunkin katsominen tuntuu pahalta.

Silmälaseja mulla ei ole eikä näössä ollut ainakaan vikaa vielä viime helmikuussa. Tai on mulla jtn pientä hajataittoa mutta sen ei vielä pitäisi haitata.

Oon vasta nuori siis (19v)
Huomasin kuitenkin, että kun istuin kirkasvalo lampun äärellä niin olo alkoi tuntumaan selkeämmältä ja virkeämmältä.
Sekä aamuisin olo on paljon selvempi, mutta iltapäivästä alan olla ihan zombi. Alkoholia en käytä.
Toki tämä tietysti voi olla osittain oireita jotka ovat aivokasvain pelon takia.

Auttakaa miten tästä olosta pääsisi pois???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, luulisin ite ainaki et vois johtuu stressistä joka on sit vaa kuormittunu päälle pahasti ja koko aja uusien asioide sattuessa se kasaantuu. Käy juttelemassa jollekkin stressistä?

Vierailija
2/4 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavimmin et ole ap masentunut. Siihen liittyy jatkuva alakuloisuus. Olet luultavimmin ylirasittunut josta liittyy tuo jaksamattomuus + muut oireet.

Puheapu voisi auttaa, mutta luultavimmin siitäkin olisi apua että saisit vain rentoutua ja levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireesi ovat epämääräisiä, ja eivät siksi viittaa mihinkään sairauteen suoraan, esim. siihen aivokasvaimeen tai MS-tautiin tms. Poikkeuksellinen stressi voinee aiheuttaa juuri epämääräisiä neurologisia oireita. Jos kyseessä on sairaus, saat kyllä rajut oireet, jotka todennäköisesti vievät jalat alta konkreettisesti (halvaantuminen) tai toinen silmäsi sokeutuu tms. Kun sellaista ei ole tapahtunut, sinulla ei ole sairautta.

Myös epätodellinen olo viittaa stressioireistoon (derealisaatio), samoin muistin epänormaali toiminta.

Kirjoitit, että sinulla oli stressiä v. 2013 ja nyt vaivaa sairauksienpelko. Itse asiassa on todennäköistä, että stressi (laajassa merkityksessä) on vain muuttanut muotoaan ja ilmenee nyt sairauksienpelkona.

Ota pelkosi puheeksi jonkun läheisen kanssa, niin ahdingosta lähtee sillä jo 25% pois.

Kannattaa jonain otollisena hetkenä siivota väkisin. Sotkuinen ympäristö lisää sisäistä ahdistuksen kokemusta huomattavasti.

__________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi