Mies ei halua asua kanssani eikä mennä kanssani naimisiin. Miksi??
Kommentit (9)
Saattaa tulla yllätyksenä, muttei jokaisen päämäärä ja suurin tarkoitus elämässä ole avioliitto ja lisääntyminen.
On ihmisiä jotka näkevät elämässä paljon muutakin mielenkiintoista tekemistä
Minulla on ns. Särbo- suhde. Asumme erillämme. On työpaikat ja asunnot eri kaupungeissa. Emme hanki lapsia. Mikään ei muuttuisi vaikka asuisi tuossa naapurikaupunginosassa. Jokainen tapaaminen on juhlaa ja kumpikin panostaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa tulla yllätyksenä, muttei jokaisen päämäärä ja suurin tarkoitus elämässä ole avioliitto ja lisääntyminen.
On ihmisiä jotka näkevät elämässä paljon muutakin mielenkiintoista tekemistä
Ei se, että haluaa rakastamansa ihmisen kanssa avo- tai avioliittoon tarkoita, että liitto olisi elämän päämäärä ja suurin tarkoitus. Itse en halunnut naimisiin lähtökohtaisesti, mutta kun rakastuin, halusin rakkaani kanssa naimisiin. Näin ajattelee kai aika moni (suomalainen) naimisiin mennyt.
Ap:n kysymykseen: tuohon ei ulkopuolisilla oikein ole vastausta. Jos teillä on aivan erilaiset odotukset suhteelta, tilanne voi kyllä käydä mahdottomaksi. Keskustelkaa asiasta.
Ainoa syy, miksi mä itse haluaisin asua jonkun kanssa, on rahansäästö. Yhteisellä kämpällä säästyisi rahaa johonkin muuhun mukavampaan. Mutta ei se silti ole sen arvoista, että jaksaisin jakaa asuntoni kenenkään kanssa. Elämä on niin paljon mukavampaa kun on oma koti, oma aika, ja sitten ollaan yhdessä kun molemmista siltä tuntuu.
Oletko varma, että tämä on se uskomattomin rakkautesi? Hymyileekö mies sinulle vai särkeekö sydämesi?
Ei se sukupuolesta ole kiinni. En minäkään halua asua kenenkään kanssa enkä varsinkaan mennä naimisiin. Miksi pitäisi? Eikö vain voi olla yhdessä?