Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Molemmat lapseni luultavasti menevät amikseen, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
02.10.2016 |

Noh?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut kerta toisensa jälkeen lapsillesi, kuinka on helpompi löytää kevyempää, paremmin palkattua työtä kun jaksaa opiskella hieman enemmän? Vai oletko vuosien saatossa todennut että lapsesi soveltuvat paremmin yksinkertaisempiin töihin?

Vierailija
2/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Ei kysyttävää, mutta muista kertoa lapsillesi ettei amis sulje ainakaan toistaiseksi mitään ovia.

T. Amis, joka nyt yliopistossa

..ja jonka amis-sisko amkssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut kerta toisensa jälkeen lapsillesi, kuinka on helpompi löytää kevyempää, paremmin palkattua työtä kun jaksaa opiskella hieman enemmän? Vai oletko vuosien saatossa todennut että lapsesi soveltuvat paremmin yksinkertaisempiin töihin?

Hmm... Olen kertonut, että lukio on hyvä ratkaisu, jos ei oikein tiedä mihin menee ja jos jaksaa lukea. Yleisestikin olen sanonut, että musta lukio on hyvä vaihtoehto. Siinä saa lisää miettimisaikaa ja sen jälkeen pääsee monipuolisesti mille alalle vaan ja että lukion jälkeen, jos todistus on ok, on helpompi päästä esim. yliopistoon kuin amiksen jälkeen. Olen myös kertonut, että lukionkin jälkeen voi käydä amiksen, jos amiksen haluaa käydä. Olen myös todennut, että lasteni nykyisten todistusten keskiarvot riittäisivät lähilukioon pääsyyn. Myöskin olen kertonut vaihtoehdosta käydä lukio neljässä vuodessa. Olen kuitenkin myös kertonut, että amiksestakin voi jatkaa opiskeluja sen alan amk:hon.

ap

Vierailija
4/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka! Ei kysyttävää, mutta muista kertoa lapsillesi ettei amis sulje ainakaan toistaiseksi mitään ovia.

T. Amis, joka nyt yliopistossa

..ja jonka amis-sisko amkssa!

:)

ap

Vierailija
5/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Olen kertonut, että lukio on hyvä ratkaisu, jos ei oikein tiedä mihin menee ja jos jaksaa lukea. Yleisestikin olen sanonut, että musta lukio on hyvä vaihtoehto. Siinä saa lisää miettimisaikaa ja sen jälkeen pääsee monipuolisesti mille alalle vaan ja että lukion jälkeen, jos todistus on ok, on helpompi päästä esim. yliopistoon kuin amiksen jälkeen. Olen myös kertonut, että lukionkin jälkeen voi käydä amiksen, jos amiksen haluaa käydä. Olen myös todennut, että lasteni nykyisten todistusten keskiarvot riittäisivät lähilukioon pääsyyn. Myöskin olen kertonut vaihtoehdosta käydä lukio neljässä vuodessa. Olen kuitenkin myös kertonut, että amiksestakin voi jatkaa opiskeluja sen alan amk:hon.

ap

Jos lapsesi ovat fiksuja voivat jatkaa myös yliopistoon.

Vierailija
6/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos lapsesi ovat fiksuja voivat jatkaa myös yliopistoon.

Ok, kummallakaan ei ole ainakaan vielä yliopistointoa.

ap

Vierailija
7/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian nuori rakastamaan? Jatkuuko rakkautesi vaikka vuodet vierivät?

Vierailija
8/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenenkään mielestä unohtumaton?

Vierailija
9/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko liian nuori rakastamaan? Jatkuuko rakkautesi vaikka vuodet vierivät?

No en kyllä ole liian nuori rakastamaan. ;) Kyllä rakkauteni jatkuu vaikka vuodet vierivät.

ap

Vierailija
10/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenenkään mielestä unohtumaton?

Kyllä varmasti.

ap

Vierailija
11/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä alat kiinnostavat? :) Itse kävin lukiota vajaan vuoden, mutta se ei tuntunut omalle jutulle. Joistain aineista sain parhaita mahdollisia arvosanoja ja joistain taas en meinannut päästä läpi sillä kiinnostus niitä aineita kohtaan oli nollassa. Sitten kävin amiksen hyvin arvosanoin ja nykyään opiskelen ammattikorkeakoulussa. Suosittelenkin ammattikoulua sellaisille opiskelijoille jotka tuntevat intohimoa ja kiinnostusta johonkin tiettyyn asiaan ja oppivat tekemällä.

Vierailija
12/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten että menevät amikseen !

Toivottavasti putkimieslinjalle jossa tienaa KUNNOLLA !