Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outlook sähköpostin muutokset

Vierailija
02.10.2016 |

Ei hyviä. Todella vaikea ja nyt siellä näkyy puhelimen kalenterimerkintöjä, vaikka en ole yhdistänyt puhelinta tablettiin!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Kyllästyin ja lakkasin käyttämästä koko outlookia! Ihan paska!

Vierailija
2/6 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan hanurista nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku erimieltä kun alapeukuttaa...???

Vierailija
4/6 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi että käytä Thunderbirdiä? Sinne olen ainakin itse koonnut kaikki outlook-, gmail-, ym mailiosoitteet, siis yhden ainoan näkymän alle. Siitä on helppo lukea kaikkien eri mailien viestit, niin ei tartte jokaista mailiohjelmaa avata erikseen.

Thunderbird tukee POP3:aa ja IMAPia, joten kaikki mahdolliset mailiosoitteet toimii moitteettomasti... Sen lisäks se on avoimen lähdekoodin ohjelma.

Vierailija
5/6 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi että käytä Thunderbirdiä? Sinne olen ainakin itse koonnut kaikki outlook-, gmail-, ym mailiosoitteet, siis yhden ainoan näkymän alle. Siitä on helppo lukea kaikkien eri mailien viestit, niin ei tartte jokaista mailiohjelmaa avata erikseen.

Thunderbird tukee POP3:aa ja IMAPia, joten kaikki mahdolliset mailiosoitteet toimii moitteettomasti... Sen lisäks se on avoimen lähdekoodin ohjelma.

Miten tämä eroaa outlookista? Minulla on outlookissa kolme eri tiliä. Firman ja gmail.

Vierailija
6/6 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista miten paska ja huonosti toimiva outlookista onkin saatu. On varmaan vaatinut ihan yritystä suunnitella miten saadaan käytöstä mahdollisimman hankalaa. Niin läppärillä, tabletilla ja puhelimella. Ei yllätä että kukaan ei halunnut käyttää Windows puhelimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän