Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piristävä yhtye näiden nykypäivän "artistien" joukossa

Vierailija
02.10.2016 |

Norjalainen vähän varttuneempien tyttöjen "tyttöbändi" Katzenjammer ja tässä heidän biisi Bad Girl:

Telkkarista näin perjantaina heidän keikan ihan vahingossa ja oli aika huippu esitys! Soittavat ties mitä mahdollisia instrumentteja:

http://www.morrissey-solo.com/threads/all-female-norwegian-band-katzenj…

Onko joku kuullut yhtyeestä? Entä käynyt keikalla? Onko levyt hyviä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suomalainen "poikabändi", joka laulaa vauva.fi:n juttuja.

Vierailija
2/9 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

milläs oikeudella ne muuten ottaa näitä kirjoituksia?

Katzenjammer oli hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

milläs oikeudella ne muuten ottaa näitä kirjoituksia?.

Miten niin millä oikeudella? Onko näihin aivopieruihin olemassa joku tekijänoikeus, tyyliin: "Mä en siis kestä kun mun mies ei pidä siitä että harrastan vakipanoni kanssa seksiä, mitä teen, jätänkö sen sian?" Pitäisikö näistä saada provikat vai?

Ei miehet pystyisi keksimään, vaikka kuinka yrittäisivät, näin puolijauhoisia juttuja mitä naiset täällä kirjoittelee. Siksi se kuulostaa niin hauskalta ja epänormaalilta kun mies laulaa näitä otsikoita.

Vierailija
4/9 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ysärimeininki noilla naisilla. :)

Vierailija
5/9 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EiZiisus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin millä oikeudella? Onko näihin aivopieruihin olemassa joku tekijänoikeus, tyyliin: "Mä en siis kestä kun mun mies ei pidä siitä että harrastan vakipanoni kanssa seksiä, mitä teen, jätänkö sen sian?" Pitäisikö näistä saada provikat vai?

Ei miehet pystyisi keksimään, vaikka kuinka yrittäisivät, näin puolijauhoisia juttuja mitä naiset täällä kirjoittelee. Siksi se kuulostaa niin hauskalta ja epänormaalilta kun mies laulaa näitä otsikoita.

Tekijänoikeus sanoituksen osalta on tosiaan alkuperäisellä kirjoittajalla.

Periaatteessa voisi olla mahdollista saada nimensä sanoittajaksi ja sitä kautta tekijänoikeuspalkkioita.

Vierailija
6/9 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösse Järvenpää on kuin sinfoniaa korville kuin myös hermoille.

Tunnetteko, youtubesta löytyy.

Vierailija
7/9 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EiZiisus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa voisi olla mahdollista saada nimensä sanoittajaksi ja sitä kautta tekijänoikeuspalkkioita.

Kai niillä vessan seinään raapustetuilla jutuillakin on teoriassa tekijänoikeudet jollain. En kyllä usko että anonyymin nettipalstan kirjoituksia voi kukaan omikseen todistaa ja onko ne oikeudet esim. tällä palstalla joka ne julkaisee.

Vierailija
8/9 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EiZiisus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai niillä vessan seinään raapustetuilla jutuillakin on teoriassa tekijänoikeudet jollain. En kyllä usko että anonyymin nettipalstan kirjoituksia voi kukaan omikseen todistaa ja onko ne oikeudet esim. tällä palstalla joka ne julkaisee.

Serverillä on ip logi, josta voi nähdä mistä kirjoitus on tullut. Tuon avulla voi osoittaa kirjoittajan.

Vierailija
9/9 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, nyt haluaisin päästä Katzenjammerin keikalle! Kuinkahan usein he kiertää?

Aloittajalle kiitos, en ollutkaan aiemmin kuullut koko bändistä. Ei taida olla kuvin tunnettu ainakaan täällä?