Autonkorjausapua?
Juuri ajokortin saanut peruutti sitten uuden autoni puskurin alle auton helmaan pienen jäljen. Onneksi osui ränniin, joka antoi periksi, joten muoviin tuli vain pieni halkeama/röpelö, jota tuskin huomaa, mutta jälki kuitenkin.
Kysymys kuuluu, miten jälki kannattaisi paikata? Voinko hoitaa itse vai täytyykö viedä korjaamolle, missä omavastuu on sen 200€?
Kommentit (10)
Ei kun oma lapsi peruutti talon ränniin :)
Hiukan voisi tuota ulosantia parantaa. Mutta joo, muovia aika paha itse ruveta paikkailemasn.
Joo, taisi tulla vähän epäselvästi. Entä jos se antaa olla, on tosiaan ihan pieni jälki, vaikuttaako jälleenmyyntiarvoon paljonkin?
Ei kannata uutta autoa itse paikata, ei tule siistiä jälkeä. Kysy korjaamosta kustannusarvio ja mieti, kannattaako laittaa vakuutukseen vai maksaa itse.
Vaikuttaa jälleenmyyntiarvoon, koska korikorjaus on yllättävän kallista.
Kiitti, kai se on sitten käytävä korjauttamassa. Täytyy laittaa lapsi maksamaan osa, että kattelis vähän tarkemmin taaksensa.
Voin laittaa myöhemmin, auto ei ole nyt pihassa.
Jos ei ole kovin näkyvä niin anna olla, ei välttämättä ole ihan viimeinen kerta kun osuu jonnekin... Pellin osalta lohjennut maali olisi syytä korjata mahdollisimman pian, mutta muovin kanssa ei ole mitään kiirettä. Maalausvalmistelu on sen verran iso homma että samalla vaivalla sitten korjaa useammankin kolhun tai naarmun kerralla.
Siis joku peruutti sun autoon? Hänen vakuutus korvaa.