Onko nuorten naisten fitnessintoilu karannut käsistä?
Tulee luettua usein fitfashion -blogeja siellä nuoret kehuvat langanlaihoiksi treenattuja vartaloita "tämä kuva antaa motivaatiota omaan treeniin". Jotenkin tuntuu, että lähtökohtaisesti teinien vartaloihanne on vääristynyt. Ei enää kelpaa se normaalipainoinen, vaan pitää olla hoikaksi treenattu lihaksikas vatsaton maha.
Kommentit (30)
En itse miehenä pidä lihaksikkaista naisista, koska lihaksikkuus ei mielestäni ole naisellista.
Mitä vikaa harrastaa lihaskuntoilua ja syödä terveellisesti?
Nykyään tuntuu ihan kaikki karkaavan käsistä, mikä ihme meitä ihmisiä vaivaa.
Mitä tarkoittaa nykyisin? Ei kolmetoista vuotta sittenkään riittänyt mikään normaalipainoinen vaan ihanne oli joku sieltä alipainon rajoilta. Sitten kun katsoo jotain sota-ajan missejä niin ne taisi olla bmi:n mukaan kevyempiä kuin modernit. Sitten kun mennään vintagevaatteisiin niin niistäkin huomaa että normaalikoko on nykyajan "anorektinen".
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa harrastaa lihaskuntoilua ja syödä terveellisesti?
Kyllä, kohtuudella. Mutta usein nämä karkaa käsistä.
Se oman treenamisen hehkuttaminen ja perseen esittely on karannut käsistä. En vaan voi välttyä ajatukselta, että koko homman idea on esitellä tiettyjä paikkoja miehille. Voisi verrata tuota naisten fitnesstouhua siihen kun miehet seikkailee kuvissaan ilman paitaa ja alushousut niin alhaalla, että on vain milleistä kiinni ettei veitikan varsi vilahda. Jokainen taas voi vaan arvailla, että mikä näiden kuvien tarkoitus on. Onneksi miehet sentään laittavat YLEENSÄ paidan päälle kun hiihtelevät pitkin katuja, tai ainakin se veitikka on visusti piilossa. Näillä fitnessnaisilla taas on nämä perseenesittelypöksyt jalassa olipa kesä tai talvi, arki tai juhla.
Kukin toki tyylillään ja ymmärrän, että monia miehiä tuo perseen esitteleminen ei juurikaan haittaa. Ei se minuakaan juurikaan haittaa, mutta jotenkin noloa se silti on. Nolo olen toki itsekin.
Terveisin Naispelko23
Ei ole. Saisi mennä vielä paljon roisimmaksikin. m42
Mun mielestä ei lainkaan ole lähtenyt käsistä.
Kun selaan tinderin naistarjontaa niin 99% näyttää ylipainoisilta jotka ei näytä harrastavan liikuntaa.
Liian monelta pamahtaa kilpirauhanen tai jotain muuta tuossa hommassa. Terveellistä yritetään esittää mutta totuus on liian usein vähän toisenlainen.
Fitnessmuijat näyttää aina reippaasti ikäistään vanhemmilta.Kun on koko ajan vähillä rasvoilla ja treenaa kovaa naama irvessä, niin ei kauan mene kun kasvot on jo ryppyiset ja rupsahtaneet.Mutta rypyt voi onneksi poistaa botoxilla tai leikkauksilla, "kauneus"operaatiothan ovat näille typyköille peruskauraa.Kaikki ulkonäössä on feikkiä: ripsien-ja hiustenpidennykset, silarit,huulitäytteet,feikkirusketus,tekokynnet jne.Hyi hemmetti, onneksi luonnollisuus on tulossa taas muotiin.
Aika vähän noita isoselkäisiä fitnesshulluja lopulta näkyy salilla. Sellaisia hyväkroppaisia perustreenaajia on enemmistö, ja tietenkin mammat niputtavat myös heidät fitnesshulluiksi, koska kateellisuus.
Nykyaikana nuorten naisten elämä on pelkkää jumppaaa pumppaaa proteinipirtelöä blogia ja sama uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
En itse miehenä pidä lihaksikkaista naisista, koska lihaksikkuus ei mielestäni ole naisellista.
Miten ihmeessä (ilmeisesti) pieneen mieleesi juolahtaakin että fitnessiä harrastavia naisia kiinnostaisi pätkääkään mistä SINÄ pidät!?
Se on hienoa, että fitness haukutaan rumaksi ja epäterveelliseksi asiaksi. Samaan aikaan väestö kärsii kasvavasta ylipaino-ongelmasta ja sen tuomista sairauksista ja kustannuksista.
Toiset sentään meistä yrittää. Ja ihan helvetin lujaa yritämmekin.
T. Eräs jolla vatsalihakset näkyvillä
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tunnenko sinua tai näetkö minua koskaan elämäsi aikana, joten miksi välittäisin tuntemattoman mielipiteestä? Vai pelottaako hävitä pienelle naiselle leuanvedossa? ;)
Kohtuus kaikessa.
Suurin osa ei "ymmärrä" oikein mitä kaunista on ruskeaksi maalatuissa rasvattomiksi tiristeyissä kehoissa, jotka kruunataan kahdella muovitissillä.
Liikunnan harrastaminen on hyvä asia, kunhan se ei ole mielisairasta itsensä rääkkäämistä.
Fitness vääristää todella pahasti terveellisiä elämäntapoja! Ei elimistö kestä tuollaista äärimmäisyyksiin vedettyä ruokavaliota sekä treeniä. Kyllä se vaan on niin, että kultainen keskitie kaikessa :/
On karannut lapasesta. Nykyisin joka toisella muijalla on kyykätyt reidet ja hiustenpidennykset.