Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Markkina-Arvo-Teoreetikko. Kysy minulta mitä vain.

Vierailija
02.10.2016 |

Kysy minulta mitä vain.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko köyhä ja ulkonäöltään vaatimaton mies nostaa markkina-arvoaan rahalla?

Vierailija
22/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunari amis dimex mies,ok-talo,1vahinkolapsi,pitkät vahvat hiukset,hieman sänkeä 181cm/85kg,en juurikaan käytä alkoholia,rahat aina loppu,vieraiden naisten kanssa juttuun tuleminen ollut aina vaikeaa varsinkin kiinnostavien ja selvin päin,muutenkaan osaa mitään henkeviä keskustella.

kulli löytyy ja jokainen hoitaa omat orkkunsa.

joskus aikoinaan olin oman alan maailmanmestari.

paska selkä ja sormi puuttuu.

ikä 40v

7,5 mutta en saanut kaikkea ihan irti? Omaatko esim hyvät kasvot? Omaa enemmän rahaa ja keskustelutaitoa niin paranet vaikkakin olet jo ktm kyllä valmiiksi .

normi lärvi,mailit näkyy mittarissa,mutta käsivarret ovat lihaksikkaat,vähän pömppistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa kyllä. Raha nostaa statustasi naisten silmissä ja raha on kuitenkin jo itsessään huomion arvoinen tekijä miehen viehätyksessä. Käytännönkin esimerkkejä on esim Hjallis.

Ap

Vierailija
24/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunari amis dimex mies,ok-talo,1vahinkolapsi,pitkät vahvat hiukset,hieman sänkeä 181cm/85kg,en juurikaan käytä alkoholia,rahat aina loppu,vieraiden naisten kanssa juttuun tuleminen ollut aina vaikeaa varsinkin kiinnostavien ja selvin päin,muutenkaan osaa mitään henkeviä keskustella.

ikä 40v

Siinä tapauksessa pysyn arviossani.

Ap

7,5 mutta en saanut kaikkea ihan irti? Omaatko esim hyvät kasvot? Omaa enemmän rahaa ja keskustelutaitoa niin paranet vaikkakin olet jo ktm kyllä valmiiksi .

normi lärvi,mailit näkyy mittarissa,mutta käsivarret ovat lihaksikkaat,vähän pömppistä.

Vierailija
25/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ikä 40v

Siinä tapauksessa pysyn arviossani.

Ap

Tässä tapauksessa pidän arvion samana.

Ap

Vierailija
26/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisuus on parempi. Silloin naiset tulevat itse iskemään. Rahamiehen pitää edelleenkin tehdä itse ensin vaikutus naiseen.

Vierailija
27/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osaa kirjoittaa? Kehottaisin ainakin kertaamaan yhdyssanasäännöt ja tarkistamaan lauserakenteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi