Voitteko selittää, mitä tämä mies oikein haluaa?
En oleta, että pääsette miehen pään sisään, mutta voisko joku oikeasti vähän valottaa? Tapailtiin siis ennen kesää suht säännöllisesti, käytiin eri paikoissa ja hengailtiin myös toistemme luona. Kesäksi homma sitten vähän hiipui, kun lähdin muualle. Nyt syksyllä taas ollaan viestitelty jonkun verran, tavattu kerran, mutta ei tehty mitään sen erikoisempaa, ei siis suudeltu eikä mitään. Nyt kuitenkin minun olisi tarkoitus mennä hänen kanssaan eräisiin pippaloihin, joissa on ainoastaan hänen kavereitaan. Outoa kuitenkin, että hän niin avoimesti "esittelee" minua.
Kommentit (12)
Tykkää susta, mutta ei uskalla tehdä seuraavaa siirtoa?
Vierailija kirjoitti:
Tykkää susta, mutta ei uskalla tehdä seuraavaa siirtoa?
En usko, että on mitenkään ujo, päinvastoin. Ehkä vain roikottaa minua tylsyyksissään mukana.
Oletko sellainen nainen, jonka mielestä naiset ja miehet eivät voi olla kavereita keskenään? En tiennyt, että sellaisia naisia on edes olemassa.
Olet miehen kaveri.
Mihin voin lähettää laskun lausuntopalkkiostani?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sellainen nainen, jonka mielestä naiset ja miehet eivät voi olla kavereita keskenään? En tiennyt, että sellaisia naisia on edes olemassa.
Harrastaako kaverit seksiä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta ei tässäkään kerrottu siitä olleen kyse. Vaikuttaa ihan kaverisuhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta ei tässäkään kerrottu siitä olleen kyse. Vaikuttaa ihan kaverisuhteelta.
No seksiä ollaan kyllä harrastettu. Ap
Ei voida selittää. Kysy mieheltä itseltään, äläkä miltään vitun av-mammalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei voida selittää. Kysy mieheltä itseltään, äläkä miltään vitun av-mammalta.
"Vitun av-mammalta"
Siis ette ole suudelleet, mutta seksiä on harrasteltu..
Haluaa hengailla jonkun kanssa?