Voiko kaupan kassalle huomauttaa hitaudesta?
Tunnen henkilön. Hän on omasta mielestään nopea ja ehtivä. Mutta usein kassalla hän riiputtaa tavaraa kädessään ja juttelee asiakkaiden kanssa nii ettei työ edisty. Tai täyttää tupakka tai veikkaushyllyä vaikka tavarani on jo hihnalla. Tekisi mieli sanoa Vauhtia!.
Kommentit (35)
Mulla on kans kärsivällisyys koetuksella, mutta koitan miettiä etten voittaisi kuin maksimissaan pari minuuttia vaikka kassa olisi nopeampi. Ihmiset ovat erilaisia temperamenteiltaan ja liikkeiltään. Eräskin vanha työkaveri kassalla piti itseään tehokkaana, mutta todellisuudessa liikkui todella hitaasti ja teki hirveästi kaikkea turhaa, esim. silitteli ja taputteli tavaroita, asetteli niitä hihnalle mieleisiinsä kulmiin, jäi katsomaan kun tavara kerrallaan lipui hihnan päätyyn.
Enemmän mua ärsyttää nykyään läheisen R-kioskin tehomyyjä, joka on liikkeissään nopea mutta priorisoi minut aina viimeiseksi tärkeysjärjestyksessään. En oikein ymmärrä, miksei voi käydä hyllyntäytön tms. lomassa minulle myymässä sitä purkkapakettia tms, varsinkin kun olen usein ainoa asiakas.
Laita palautetta nettisivujen kautta. Vinkkaat vaikka kuka oli kassalla silloin asiakaspalvelussa. Ehkä häneltä vähennetään työtunteja. Tuohan tuollainen hidas työntekijä vähemmän rahaa taloon.
Turha sitä on tuolla tavalla töksäyttää. Kun kassalla kestää tarpeettoman kauan, pyrin huokailemaan kovaan ääneen, pyörittelen silmiäni, vilkuilen kelloani tai haen katsekontaktia takanani olevaan asiakkaaseen ja kohautan olkapäitäni samalla kun levittelen käsiäni.
Vierailija kirjoitti:
Kiittäkää onneanne jos teillä on tuollaiset ongelmat.
Kuka vitun talipää näitä kommenttia oikein tehtailee?
Eihän täällä muusta puhuttaisi kuin omista ja läheisten kuolemista jos tuolle linjalle lähdetäisiin.
Suosittelen valitsemaan sellaisen kassan joka ei turhia rupattele. Näin itse toimin ja hyvin on mennyt.
Terveisin Naispelko23
Ap tuntee yhden henkilön joka on hidas?
Kova kohtalo, julma elämä.
Ongelma ei yksinomaan ole se että juuri minä olen kiireinen vaan että syntyy jono. Ja kun kaupassa on kaksi työntekijää vuorossa niin toista kassaa ei hevin oteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä muusta puhuttaisi kuin omista ja läheisten kuolemista jos tuolle linjalle lähdetäisiin.
Minä tehtailen. En jaksa ruikuttaa tuollaisista asioista. Minulle on myös aivan sama olenko mökillä 11 minuuttia aikaisemmin joten ajan nopeusrajoitusten mukaan. Minulla on harvoin kiire ja silti olen jokaisessa tapaamisessa sovittuna aikana. En valita myöskään ihmisten kielioppivirheistä tai siitä mihin uskovat tai ovat uskomatta.
Ehkä siksi että en näe kaikkea niin negatiivisena ja valita jatkuvasti olen pysynyt nyt terveenä pari vuotta ilman sairiksia, enkä myöskään ole koskaan kärsinyt masennuksista tai muista. En myöskään kärsi tuollaisesta aggressiivisuudesta kuin sinä viestissäsi.
Oikein mukavaa syksyä sinulle.
Tyytymätön asiakas voi äänestää jaloillaan vaihtamalla kauppaa. Tai asioimalla viereisellä kassalla, jos isompi kauppa on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä usein menee jopa viisi minuuttia kun kassa juttelee. Hän pysähtyy juttelemaan asiakkaan kanssa vaikka on jonoa. Täällä harvoin kahta kassaa on joten kassan vaihto ei auta.
Vaihda kauppaa.
Kannattaa vaihtaa Lidliin. Siellä ollaan yleensä ripeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt mielessä että voitaisiin keskustella niistä asioista jotka ovat elämässä hyvin? Minun elämässäni on tällainen tilanne, en kuitenkaan halua pahoittaa mieltäsi lisää kertomalla niistä.
Kyseessähän ei ole mikään urakkatyö.
Et ole hidasta kassahenkilöä nähnytkään, ennen kuin olet asioinut jossain Walmartissa. Älä hoputa.
Entisessä lähikaupassa oli yksi tosi hidas kassa. Ystävällinen ja iloinen, mutta esim. oikoi yksitellen kaikki vaihtorahasetelit tosi tarkkaan ennen kuin antoi ne asiakkaalle, käsitteli jokaista tuotetta kuin olisi ollut riisipaperia (=ylivarovasti ja hitaasti) jne. Siinä ajassa kun viereinen "peruskassa" sai hoidettua 3 asiakasta niin tämä ehti palvella yhtä.