Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaupan kassalle huomauttaa hitaudesta?

toinen yhteys
02.10.2016 |

Tunnen henkilön. Hän on omasta mielestään nopea ja ehtivä. Mutta usein kassalla hän riiputtaa tavaraa kädessään ja juttelee asiakkaiden kanssa nii ettei työ edisty. Tai täyttää tupakka tai veikkaushyllyä vaikka tavarani on jo hihnalla. Tekisi mieli sanoa Vauhtia!.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluaisit käyttää ne 8-10 sekuntia jotka teoreettisesti voisit siinä kassalla "voittaa" itsellesi?

Vierailija
2/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Relaa vähän itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaihda kassaa? MInä olen keränyt tavarani hihnalta ja sanonut, että anteeksi, en huomannut, että sinulla on kiireellisempää tekemistä ja tämä kassa on suljettu.

Vierailija
4/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko löytää jonkun toisen keinon purkaa omaa pahaaoloasi?

Vierailija
5/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä usein menee jopa viisi minuuttia kun kassa juttelee. Hän pysähtyy juttelemaan asiakkaan kanssa vaikka on jonoa. Täällä harvoin kahta kassaa on joten kassan vaihto ei auta.

Vierailija
6/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Kaikestahan voi ruikuttaa

Vierailija
7/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun käsitys ajasta ei ole uskottavaa. Yksikään kauppa ei katsele kassaa joka juttelee viisiminuuttia seisottaen jonoa. Paska trolli.

Vierailija
8/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä usein menee jopa viisi minuuttia kun kassa juttelee. Hän pysähtyy juttelemaan asiakkaan kanssa vaikka on jonoa. Täällä harvoin kahta kassaa on joten kassan vaihto ei auta.

Kaupan vaihto? Tyhmää pahoittaa mieltään noin mitättömästä asiasta.

Vierailija
9/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kauppaa, jos ei miellytä. Nuo juttutuokiot voivat olla joillekkin asiakkaille päivän ainoa ihmiskontakti. On vain kiva kun jossain jutellaan asiakkaan kanssa.

Vierailija
10/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda kauppaa. 

Vierailija
11/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun käsitys ajasta ei ole uskottavaa. Yksikään kauppa ei katsele kassaa joka juttelee viisiminuuttia seisottaen jonoa. Paska trolli.

Paitsi jos jutustelija on kauppias itse tai kauppiaan puoliso tai muuten läheinen.

Vierailija
12/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa kauppaa. En useinkaan viitsi käydä Tikkurila Ylivedossa. Pihi k-kauppias pitää vain pientä osaa kassoista auki ja jonottaa asiakkaita.

Vierailija
13/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaihda kassaa? MInä olen keränyt tavarani hihnalta ja sanonut, että anteeksi, en huomannut, että sinulla on kiireellisempää tekemistä ja tämä kassa on suljettu.

Jos kassa toimii mielestäsi väärin niin siitä voi sanoa asiallisesti ja suoraan. Tuollainen passiivis-aggressiivinen tuhahtelu on ihan naurettavaa.

Vierailija
14/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin ainakin kaikki isot asiat päätetään paikallisessa kaupassa. Siellä voi haukkua vaalit, poliittiset päätökset, urheilutulokset, nykäsen naisasiat ja salkkareiden juonenkäänteet. Olisi kauheaa jos kukaan ei uskaltaisi puhua toisilleen kaupassa.

Vierailija
15/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos jutustelija on kauppias itse tai kauppiaan puoliso tai muuten läheinen.

Varsinkaan sitten ei seisota maksavia asiakkaita turhaan jonossa. Tulosta pitää tulla, myyntiä pitää olla.

Vierailija
16/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse siis EI OLE perinteisestä jutustelusta kassalla asiakkaan kanssa vaan tälläisestä; jonossa ennen minua yksi ja yksi asiakas kassalla. Kassa ottaa tuotteen käteensä, puhuu asiakkaalle, vetää viivakoodin, juttelee, irrottaa tuotteen kädestään. Hän tavallaan kumartuu kassan yli kun juttelee. Tapa on ärsyttävä. Tai sitten hän täyttää tupakoita. Olen latonut ostokset hihnalle, kaikki siis, ja hän kääntyy ja alkaa sitten vasta rahastaa. Ärsyttävää.

Vierailija
17/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ap:lla helppo elämä. Joskus ne asiakkaatkin jää selittämään eikä siinä oikein voi/kehtaa sanoa, että ole jo hiljaa kun muut joutuu odottamaan.

Vierailija
18/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassan hitaus ei ärsytä vaan asikkaiden vaatoilu! Lukemattomissa paikoissa jäädään jaarittelemaan koko henkilöhistoria, vaikka iso jono on takana. Ajattele asiakkaana joskus muitakin eikä vain sitä omaa napaa!!!!

Vierailija
19/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa kauppaa. En useinkaan viitsi käydä Tikkurila Ylivedossa. Pihi k-kauppias pitää vain pientä osaa kassoista auki ja jonottaa asiakkaita.

Siellä on kyllä tosi mukava kauppias ja aika paljon kassoja auki. Ja muutenkin hyvä meininki kun on mukavat työntekijät ja asiakkaita huomioidaan. En ole itse törmännyt sinun ongelmaasi.

T. Lähellä asuva asiakas

Vierailija
20/35 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki kassat ovat melko hitaita. Jokainen tuote siirretään huolellisesti lukijasta, ja sitten vasta otetaan seuraava. Ehkä kauppa on kouluttanut työntekijänsä huolellisuutta korostaen, kun työskentely on niin hidasta. Itse kun olin aikoinaan kassalla, niin vetelin tuotteet vauhdikkaasti läpi, piippauksesta kyllä kuuli, menikö tuote ja ettei mennyt kahta kertaa. Minulla ei mennyt koskaan kahta kertaa, varmasti tuplatapahtumien taustalla on juuri tuo vitkastelu.

Ei kai tuosta hitaudesta auta valittaa. Kuten tämänkin ketjun kommenteista näkyy, suurin osa ihmisistä on sitä mieltä, että täytyy osata nauttia ja relata silloin, kun johonkin triviaaliin asiaan käytetään enemmän aikaa kuin tarvitsisi. Itse inhoan tehottomuutta ja siksi kärsivällisyys on yleensä kassajonossa koetuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi