Nainen, joka ei kelpaa miehille
Mitä lisäarvoa sinä tuot miehen elämään? Minkä takia mies jaksaisi katsella sinua päivästä toiseen jonkun toisen naisen sijaan? Näihin vastauksia etsimällä ja sen jälkeen ongelmat korjaamalla voit selvästi nostaa osakkeitasi parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen kiltti ja myötätuntoinen; pystyisin kannustamaan ja tukemaan miestä elämässä. Lisäksi huumorintajuinen, joten miehellä olisi takuulla aina hauskaa. Tykkään seksistä, eli sitä saisi yllinkyllin. Olen ihan kivan näköinen ja hyväntuoksuinen ja seksikäs. Mutta ei kelpaa.
Ei kelpaa? Tulin kahdesti jo tätä lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen kiltti ja myötätuntoinen; pystyisin kannustamaan ja tukemaan miestä elämässä. Lisäksi huumorintajuinen, joten miehellä olisi takuulla aina hauskaa. Tykkään seksistä, eli sitä saisi yllinkyllin. Olen ihan kivan näköinen ja hyväntuoksuinen ja seksikäs. Mutta ei kelpaa.
Mutta tämä kaikki on arvatenkin tarjolla vasta sitten jos mies älyää tehdä aloitteen....
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Kysyy millainen mies?
Tuo on yleensä naisten neuvo miehille, joten annoin vaan saman neuvon naisille, koska naiset harvoin itse lähtevät tuosta näkökulmasta omassa elämässään. Minä olen ihan tavallinen mies, joka tosin ei ole kiinnostunut seurustelusta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole tuollainen nainen, jos et kerran kelpaa. Itsetuntemus on vaikea laji.
-ap
Minä pidän kodinhoidosta, nautin ruuanlaitosta ja siivouksesta, haluaisin jonkun hemmoteltavaksi ja saisin tyydytystä siitä että voisin jonkun toisen elämää helpottaa.
Pidän huolta kropastani ahkerasti kuntoilemalla ja syömisiä vahtimalla, huolehdin hygieniastani ja nauttisin seksistä jos sitä olisi tarjolla. Useampikin kerta päivässä kelpaisi.
Olen tehnyt aloitteita kymmenittäin, enää en kestä jatkuvaa torjuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lisäarvoa sinä tuot miehen elämään? Minkä takia mies jaksaisi katsella sinua päivästä toiseen jonkun toisen naisen sijaan? Näihin vastauksia etsimällä ja sen jälkeen ongelmat korjaamalla voit selvästi nostaa osakkeitasi parisuhdemarkkinoilla.
Siis aivan mahtavaa!!! Tällaisia viisauksia jaat ja vielä aivan ilmaiseksi?! Voiko tämä olla tottakaan? Kiitos, kiitos, kiitos!!!
Jaa-a, ehkä mä toisin ainakin jännitystä elämään.
Oon oikeasti aika paska muija eli ei sinänsä ihme, jos miestä ei kiinnosta sen syvemmin, mutta toisaalta mä olen todella uskollinen, lojaali, rakastava ja hellä mun läheisille.
Ystävät naureskelee joskus, että olen kuin labrador - yhtä helposti tyytyväinen ja uskollinen (hyvä ruoka, seksi ja rapsutukset pitää tyytyväisenä).
Miehille vaan en uskalla olla tuollainen kuin sitten, jos homma oikeasti syvenee ja kestää.
Siinä on vaan se huono puoli, ettei kovin moni jaksa odotella sitä vaihetta, vaan loikkii helpommille apajille.
Vierailija kirjoitti:
Oon oikeasti aika paska muija eli ei sinänsä ihme, jos miestä ei kiinnosta sen syvemmin, mutta toisaalta mä olen todella uskollinen, lojaali, rakastava ja hellä mun läheisille.
Ystävät naureskelee joskus, että olen kuin labrador - yhtä helposti tyytyväinen ja uskollinen (hyvä ruoka, seksi ja rapsutukset pitää tyytyväisenä).Miehille vaan en uskalla olla tuollainen kuin sitten, jos homma oikeasti syvenee ja kestää.
Siinä on vaan se huono puoli, ettei kovin moni jaksa odotella sitä vaihetta, vaan loikkii helpommille apajille.
Munat ne vanhenee...
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän kodinhoidosta, nautin ruuanlaitosta ja siivouksesta, haluaisin jonkun hemmoteltavaksi ja saisin tyydytystä siitä että voisin jonkun toisen elämää helpottaa.
Pidän huolta kropastani ahkerasti kuntoilemalla ja syömisiä vahtimalla, huolehdin hygieniastani ja nauttisin seksistä jos sitä olisi tarjolla. Useampikin kerta päivässä kelpaisi.
Mitä tekisit mulle ensimmäisillä kotitreffeillä ruaksi? Sinkkuillallinen tyyliin, jos tiedät ohjelman eli alku -ja pääruoka + jälkkäri.
Olen kysynyt tuota itseltäni ja vastaus oli, että minussa ei ole mitään mitä mies ei saisi joltain muulta naiselta. Yrittäessäni parantaa tasoani olen todennut, että aika meni ohi ja nyt olen liian vanha ja kyyninen. Olen erittäin basic ja korvattavissa, täten ikisinkkuus ja kelpaamattomuus...
Mies. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa? Tulin kahdesti jo tätä lukiessa.
Ohis, mutta ei kelpaa. t. samanlainen nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Ystävät naureskelee joskus, että olen kuin labrador - yhtä helposti tyytyväinen ja uskollinen (hyvä ruoka, seksi ja rapsutukset pitää tyytyväisenä).Miehille vaan en uskalla olla tuollainen kuin sitten, jos homma oikeasti syvenee ja kestää.
Mitä alapeukutettavaa tässä on?
Tykkään seksissä kunnon pervoilusta. Olen kokeilunhaluinen.
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä olet unelmanainen tuhansille miehille. Sinun täytyy tehdä kovasti töitä ollaksesi saamatta miestä.
Minut saisit jo tänään.
mies
Huoletonta arkea, huumoria, rahaa, läheisyyttä ja seksiä.
Ap kuulostaa erittäin katkeralta eronneelta keski-ikäiseltä mieheltä. :D
Jaa-a. En enää tiedä. Tarjoaisin hauskaa ja nokkelaa seuraa! Olisin hyvä kumppani sekä koti-iltoihin, että juhliin ja matkoille! Olen 'esittelykelpoinen'. Parisuhteessa luotettava ja antautuva, parasta uniseuraa. Hyvä kuuntelija, saan sinut varmasti paremmalle tuulelle huonona päivänä. Odotan molemminpuolista hellyyttä ja huolenpitoa. Valmis kompromisseihin isoissakin asioissa. Huolehtisin mielelläni tietyistä asioista arjessa, vaikken täysi kodinhengetär olekaan..
En tiedä mitä ihmiset etsivät..
Finderella kirjoitti:
Jaa-a. En enää tiedä. Tarjoaisin hauskaa ja nokkelaa seuraa! Olisin hyvä kumppani sekä koti-iltoihin, että juhliin ja matkoille! Olen 'esittelykelpoinen'. Parisuhteessa luotettava ja antautuva, parasta uniseuraa. Hyvä kuuntelija, saan sinut varmasti paremmalle tuulelle huonona päivänä. Odotan molemminpuolista hellyyttä ja huolenpitoa. Valmis kompromisseihin isoissakin asioissa. Huolehtisin mielelläni tietyistä asioista arjessa, vaikken täysi kodinhengetär olekaan..
En tiedä mitä ihmiset etsivät..
Jotakuta, joka ei pyöritä samanaikaisesti useaa kumppaniehdokasta, kuten blogitekstissäsi?